Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video-items op nu.nl haperen in FF

Pagina: 1
Acties:

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 16:07
Het probleem is als volgt:

Zodra ik met FireFox 3 een video-item op nu.nl bekijk, stopt het afspelen "at random". Soms na 5 sec, soms na een minuut.

Bekijk ik hetzelfde video-item in IE7, dan is er geen probleem.

Ik gebruik een standaard installatie van FireFox 3, standaard plugins. Video's bekijken op andere sites (Google Video, Youtube, Dumpert, etc) geeft geen enkel probleem. Ik heb dit probleem ook na een 'clean-install' en zowel op XP pro SP3 als onder Vista Business 64bit.

Het lijkt mij dat dit probleem ergens bij nu.nl zit, maar voordat ik wil gaan 'schrijven' vroeg ik me af of er meer mensen met ditzelfde probleem zijn...

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 14:21
Ook wel regelmatig last van gehad met FF3 op XP, verwijderen van alle tijdelijke internetbestanden hielp meestal.

[ Voor 6% gewijzigd door JasperE op 13-10-2008 11:59 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij mij doen nu.nl video's het helemaal niet in Firefox, voor zover ik weet in elke versie tot nu toe. Ik weet het, dus ik klik niet meer op die links.

Heb me er eigenlijk nooit in verdiept wáárom ze niet werken. Voor de rest doen de video's op werkelijk elke andere site het wel.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana