Toon posts:

[ADSL]Het Net VS KPN: kwaliteit van service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe ADSL aansluiting te nemen. Ik wil niet meer dan 30e p/ maand betalen.
Alice, Tele2 en Telfort vertrouw ik niet, dus kom ik automatisch uit bij XS4ALL, KPN en Het Net.
Van de kwaliteiten van XS4ALL ben ik al overtuigd, echter zie ik dat een abonnement bij KPN of Het Net een besparing op kan leveren. Daarnaast kun je bij Het Net een maandcontract nemen.

Kosten 1e jaar:
Het Net: 239,40
KPN: 300
XS4ALL: 359,40

Waar het om spant is de kwaliteit van service, zowel helpdesk als verbinding. Daarnaast de beheer mogelijkheden van de meegeleverde modems. Het is van mij van belang om b.v. het LAN ip aan te kunnen passen ivm VPN>
Ik ben benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen met Het Net en/of KPN op het gebied van service.
Klachtenafhandeling, afhandeling van storingen, kwaliteit van de verbinding etc. En de mogelijkheden van de meegeleverde apparaatuur.
Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 11:59 ]

Verwijderd

Het Net is ook van KPN :)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. Het heeft wel een ander gezicht en andere tarieven. Het zou zo kunnen zijn dat de kwaliteit van service een ander niveau heeft b.v.
Daar ben ik dus benieuwd naar. En anders naar het niveau in zijn algemeenheid omdat ik ook voor XS4ALL kan kiezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 12:02 ]