Hallo,
Ik weet niet zeker of het een probleem is of niet, vind het wel verdacht.
Sinds een paar maanden heb ik 2 x 750 GB gekocht en in raid 0 gezet.
nooit geen problemen tot nu toe....
Ik weet niet welke hardeschijf het is,, maar die schijf begint zo af en toe uit het niets aan lijkt wel, dat hij vanuit het niets begint te spinnen.. Heel vreemd..
Nu heb ik net vista opnieuw gesintalleerd en ook zomaar 2 x blauwscherm gehad, waarna ik daarna wel weer in vista kwam. Dus de nieuwe installatie had zowiezo niet geholpen, ik heb verder hierover nog niets kunnen vinden dus vandaar dit probleem aan jullie..
Is dit erg of niet?
Er zit nog wel een andere schijf in,, maar deze maakt dit geluidt niet.. Omdat ik sinds ik deze hardeschijven heb dit geluid heb.. Dit geluid is ook wanneer ik de computer aanzet.. dan starten ze op zeg maar.. bij het uitzetten van de pc is het geluid andersom een uitgaand geluid..
Wie kent dit ?
edit
Het gaat om de Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB die ik twee keer heb.
Nou het volgende heb ik ook getest en uitgezocht.
Heb chkdsk /r gedaan heeft niet opgelost
Heb samsung disk diagnostic uitgevoerd geen problemen gevonden
ook Defragmenatie uitgevoerd
Kabels aangedrukt
Google en tweakers doorgezocht,, maar niet het zelfde probleem gevonden.
Heb ook even opgelet wanneer dit gebeurd, het is vaker wanneer ik een programma opstart (willekeurig).
maar soms ook ben ik gewoon bezig met de computer, dan gebeurd het ook.
Heb verder geen blauw scherm weer gehad.
Hopelijk is dit genoeg informatie.
Ik weet niet zeker of het een probleem is of niet, vind het wel verdacht.
Sinds een paar maanden heb ik 2 x 750 GB gekocht en in raid 0 gezet.
nooit geen problemen tot nu toe....
Ik weet niet welke hardeschijf het is,, maar die schijf begint zo af en toe uit het niets aan lijkt wel, dat hij vanuit het niets begint te spinnen.. Heel vreemd..
Nu heb ik net vista opnieuw gesintalleerd en ook zomaar 2 x blauwscherm gehad, waarna ik daarna wel weer in vista kwam. Dus de nieuwe installatie had zowiezo niet geholpen, ik heb verder hierover nog niets kunnen vinden dus vandaar dit probleem aan jullie..
Is dit erg of niet?
Er zit nog wel een andere schijf in,, maar deze maakt dit geluidt niet.. Omdat ik sinds ik deze hardeschijven heb dit geluid heb.. Dit geluid is ook wanneer ik de computer aanzet.. dan starten ze op zeg maar.. bij het uitzetten van de pc is het geluid andersom een uitgaand geluid..
Wie kent dit ?
edit
Het gaat om de Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB die ik twee keer heb.
Nou het volgende heb ik ook getest en uitgezocht.
Heb chkdsk /r gedaan heeft niet opgelost
Heb samsung disk diagnostic uitgevoerd geen problemen gevonden
ook Defragmenatie uitgevoerd
Kabels aangedrukt
Google en tweakers doorgezocht,, maar niet het zelfde probleem gevonden.
Heb ook even opgelet wanneer dit gebeurd, het is vaker wanneer ik een programma opstart (willekeurig).
maar soms ook ben ik gewoon bezig met de computer, dan gebeurd het ook.
Heb verder geen blauw scherm weer gehad.
Hopelijk is dit genoeg informatie.