alternatieve cooler ASUS EN7900GT TOP

Pagina: 1
Acties:

• supergrover
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Hoi allemaal,

Ik heb een ASUS EN7900GT TOP OC-ed, en nu ben ik op zoek naar een alternatieve cooler voor mijn nogal luidruchtige stock cooler.

Ik zat te denken aan een Artic Cooler twin turbo, of een Zalman VF900-CU maar ik kom er niet helemaal uit. Ik kan niet goed zien op de websites of de 7900GT TOP ook wordt ondersteund. Ik dacht van wel, maar als jullie het zeker weten dan zou mij dat enorm helpen. Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaringen, zijn dit inderdaad de beste coolers voor mijn kaart of zijn er nog betere?

Vooral geluid is belangrijk, maar koelprestaties uiteraard ook. Wat ook helpt is als het niet te ingewikkeld is om de cooler te vervangen, want ik heb het nog niet eerder gedaan.

Any ideas?

Verwijderd

Volgens mij als er staat 7900GT gaat de jouw TOP versie ook wel passen :)

• mrzeus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-12-2020
Hey,

Zag je post bij toeval en kan je dit vertellen.
Heb zelf een 7900GT van XFX. Stock cooler vervangen door een Accelero S1.
Passief gekoeld komen temps niet boven ~45 C uit in een Coolermaster Centurion 5 behuizing.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetz,
G.

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb een Arctic Silencer NV 6 rev. 2 op de mijne, werkt (en past) perfect en lekker stil.

• supergrover
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Bedankt voor de info.

Na nog het een en ander in een aantal reviews gelezen te hebben denk ik dat ik voor de Zalman VF900-CU ga. Goede koeleigenschappen, goede geluidseigenschappen, redelijke prijs, hoewel niet goedkoop en hij past volgens de site ook op een HD4850, wat mogelijk mijn toekomstige videokaart wordt als de prijs over een half jaar onder de 100€ zakt.

Ik zie dat er twee modellen van de VF900 zijn, Ik kan geen ander verschil vinden tussen beide dan het ledje is, klopt dat? Ik vind het namelijk raar dat de cooler met het ledje goedkoper is dan de cooler zonder ledje.

pricewatch Zalman VF-900-CU
pricewatch Zalman VF-900-CU-LED

[ Voor 0% gewijzigd door supergrover op 14-10-2008 22:42 . Reden: typo ]

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Als het goed is is het ledje idd het enige verschil (dat, en de fan is doorzichtig ipv. zwart).
Pagina: 1