Hallo,
Mijn Systeem Set:
Mobo:Asus P5N32-SLI SE Deluxe (BIOS version 0704)
(Chipset:NVIDIA nForce4 SLI X16 Intel Edition), (Nvidia en Marvell PCI-E Gigabit LAN)
CPU: Intel Core2 Duo E6700
Mem: 4x1GB GEIL DDR2 667mhz low latency.
Vga: Asus 7950Gx2
Voeding: Thermaltake 750W
Muis: Logitech G7
Keyboard: Logitech G15
Extern Storage: Harkoon Quickport Pro E-Sata
Mijn Probleem:Op een geheel variable moment kappen de rechter, linker en Scroll muis buttons ermee van muis Logitech G7 muis.
Pas als ik Ctrl + Alt + Del doe en Esc dan doen de linker en rechter muis knop het weer.
Soms tijdens het browsen kan ik in eens niet meer scrollen met mij wheel maar als ik autoscrol dan inschakel d.m.v. door op de wheel te drukken doet autoscrol het ook weer.
Ook als het het euvel zich voordoet en ik sluit noog een USB muis aan ondervindt deze muis hetzelde probleem als mijn G7 muis.
Mijn Keyboard blijft het altijd wel goed doen.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Logitech Setpoint update uitgevoerd.
- Bios update van mijn Mobo naar de laatste.
- Andere muis geprobeerd.
Zeer irritant!
Mijn Systeem Set:
Mobo:Asus P5N32-SLI SE Deluxe (BIOS version 0704)
(Chipset:NVIDIA nForce4 SLI X16 Intel Edition), (Nvidia en Marvell PCI-E Gigabit LAN)
CPU: Intel Core2 Duo E6700
Mem: 4x1GB GEIL DDR2 667mhz low latency.
Vga: Asus 7950Gx2
Voeding: Thermaltake 750W
Muis: Logitech G7
Keyboard: Logitech G15
Extern Storage: Harkoon Quickport Pro E-Sata
Mijn Probleem:Op een geheel variable moment kappen de rechter, linker en Scroll muis buttons ermee van muis Logitech G7 muis.
Pas als ik Ctrl + Alt + Del doe en Esc dan doen de linker en rechter muis knop het weer.
Soms tijdens het browsen kan ik in eens niet meer scrollen met mij wheel maar als ik autoscrol dan inschakel d.m.v. door op de wheel te drukken doet autoscrol het ook weer.
Ook als het het euvel zich voordoet en ik sluit noog een USB muis aan ondervindt deze muis hetzelde probleem als mijn G7 muis.
Mijn Keyboard blijft het altijd wel goed doen.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Logitech Setpoint update uitgevoerd.
- Bios update van mijn Mobo naar de laatste.
- Andere muis geprobeerd.
Zeer irritant!