Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:00
Ik heb hier een Nokia N72 met een kapot beeldscherm, het scherm geeft rare strepen, zowel horizontaal als verticaal.

Ik heb al wel een andere telefoon dus hij hoeft gerepareerd te worden, het gaat mij om de bestanden die op de telefoon staan. Ik dacht heel slim te zijn door een simkaart in de telefoon te doen en de telefoon aan te zetten, pincode intypen en daarna aansluiten op de pc via Nokia PC Suite.

Vista herkent wel de modem en installeert daar dan ook drivers voor maar voor de rest gebeurt er vrij weinig, ook PC Suite herkent de telefoon niet. Bluetooth staat ook niet aan dus daarmee gaat het ook niet lukken.

Ik weet ook niet of je met een Nokia een verbinding moet accepteren oid, daarnaast is de batterij eruit geweest en kan het best zijn dat hij om de tijd & datum vraagt en hierdoor nog niet verbind met de pc?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Wel, paar keer op "Ok" drukken en kijken of er dan wat gebeurt? (Ingeval van datum/tijd instellingen).
Daarnaast werkt de speaker nog wel, dus mocht je ergens fout zitten zou je een pieptoon 'foutmelding' krijgen.
Eventueel zou je Bluetooth nog aan kunnen zetten door - uit je hoofd - de shortcut danwel menu te doorlopen.

(Om maar iets te noemen, op mijn 3120 zou dit het volgende zijn: Menu > links > naar onder (Settings) > 4x naar onderen (Connectivity) > Ok > naar onderen (Bluetooth) > naar onderen (On) > Ok > Exit / close)

[ Voor 55% gewijzigd door r0b op 13-10-2008 11:12 ]

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Wat je het beste kan proberen is: PC suite op je pc installeren na de installatie je toestel er aan hangen met
de data-kabel (CA-53) even wachten, want het toestel herkent de computer automatisch dus op een gegeven moment moet in de PC suite je toestel verschijnen en dan zou je een back-up kunnen draaien.

There is always a way

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Orry schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:38:
Wat je het beste kan proberen is: PC suite op je pc installeren na de installatie je toestel er aan hangen met
de data-kabel (CA-53) even wachten, want het toestel herkent de computer automatisch dus op een gegeven moment moet in de PC suite je toestel verschijnen en dan zou je een back-up kunnen draaien.
...
rscheper schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:54:
voor de rest gebeurt er vrij weinig, ook PC Suite herkent de telefoon niet.

[ Voor 13% gewijzigd door r0b op 13-10-2008 11:12 ]

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:00
Orry schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:38:
Opzich nog een handige opmerking, ik gebruik namelijk de CA-42, ik heb dus blijkbaar de CA-53 nodig.

Ik ga even opzoek naar een CA-53 & laat dan nog even weten.

In ieder geval bedankt!