Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35
Ik heb een paar weken geleden van iemand iets interessants gehoord maar weet niet of dit klopt, ik hoop dat een van de leden een antwoord op mijn volgende vraag zou kunnen geven

Ik neem bijvoorbeeld een 1 of 2 jarig abonnement + telefoon voor 27:50 per maand,
Ik kan het abonnement een paar keer verlagen zodat ik maandelijks minder betaal
Na die paar keer kan ik het abonnement afkopen door het maandbedrag op dat moment × het aantal resterende maanden in een keer af te rekenen zodat ik geen maandelijkse kosten meer heb en de telefoon dus is afbetaald.

Is dit mogelijk, zo ja hoe vaak mag ik mijn abonnement verlagen ?

Als dit illegaal is sorry voor de vraag

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:20
Welk abonnement, welke aanbieder en - het belangrijkste-: WAT staat er in de bijbehorende voorwaarden?

Als zowel het downgraden als het afkopen mag volgens de voorwaarden, dan is het dus toegestaan (en dus niet illegaal).

Ofwel: interessant, zoek het eens uit!

• Jeffrey88
Ik gok zo dat ik dat dus op de website moet zoeken.

Ik wil een vodafone abonnement met de Sonyericsson w902, Waarschijnlijk gaat dat 22.50 per maand kosten met een 2 jarig abonnement,
Ik hoop dat de site mij daarbij kan helpen

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 08:54

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Jeffrey88 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:43:

Als dit illegaal is sorry voor de vraag
Het is afhankelijk van de voorwaarden die de provider je geeft, waarop basseer je dan dan dit uberhaupt illegaal zou kunnen zijn?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
Ik gok dat je niet kan verlagen binnen je contractsduur..:

Wil je je abonnement 1 stap verhogen, stuur dan een sms met de tekst abo hoger aan naar 4000.

Het is vaak ook mogelijk om je abonnement te verlagen. Dit hangt af van de voorwaarden bij jouw abonnement. Wil je precies weten wat er mogelijk is met jouw aansluiting? Bel dan 1200 voor een persoonlijk advies.

Strava

• Jeffrey88
Tukk schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:17:
[...]

Het is afhankelijk van de voorwaarden die de provider je geeft, waarop basseer je dan dat dit uberhaupt illegaal zou kunnen zijn?
Ik baseer dat nergens op, het was voor de zekerheid neergezet, Ik wil gewoon kijken of ik een dure telefoon van bijna 500 euro misschien voor de helft van de prijs kan bemachtigen

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-10 16:55

KatirZan

Wandelende orgaanzak

elke 6 maanden kan je bij vodafone je contract verlagen (staat ook duidelijk op de site ;) )

hier zijn wel administratieve kosten aan verbonden, pro saldo kom je dan niet goedkoper uit aan het einde van je contract ;) tenzij je daarna langer bij vodafone blijft uiteraard....

Wabbawabbawabbawabba

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is gewoon een standaard klantenservice vraag waarmee zij jou prima kunnen helpen. Dus bel ze even of stap even een winkel in en dan heb je zeker weten een antwoord :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.