Ik liep te klooien met mijn IIS en heb mijn Default Website ervan verwijderd. Ik heb proberen het terug te krijgen door IIS te verwijderen en herinstalleren. Dit wilde niet helpen, vervolgens heb ik een schaduwkopie hersteld. Ook geen resultaat. Dus ik vroeg me af wat te doen, ik heb tal van pagina's afgelopen via Google, maar niet echts echt hoopvol. Enige suggesties hier, alvast vriendelijk bedankt..
Wat probeer je precies te doen? Wat bedoel je met default website?KS1987 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:34:
Ik liep te klooien met mijn IIS en heb mijn Default Website ervan verwijderd. Ik heb proberen het terug te krijgen door IIS te verwijderen en herinstalleren. Dit wilde niet helpen, vervolgens heb ik een schaduwkopie hersteld. Ook geen resultaat. Dus ik vroeg me af wat te doen, ik heb tal van pagina's afgelopen via Google, maar niet echts echt hoopvol. Enige suggesties hier, alvast vriendelijk bedankt..
Volgens mij gewoon een kwestie van een nieuwe website aanmaken zonder deault hostheader..?
De default website is een website waar je op terecht komt als de host header niet herkend wordt. Een soort catch-all zeg maar.mrFoce schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:35:
[...]
Wat probeer je precies te doen? Wat bedoel je met default website?
[ Voor 63% gewijzigd door Glashelder op 12-10-2008 22:37 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Een soort van demo site, maar ik heb een basis site aangemaakt. Maar nu heb ik problemen met mijn Reporting Services Configuration Manager.. Omdat ik daar de ASP .NET Service Account niet kan instellen bij m'n Web Service Identity.. Dus ik dacht om terug gaan naar het begin, dat één onbekende factor, toch al terug bekend is..