• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Afbeeldingslocatie: http://simondelacourt.nl/content/int/itemid:391;hsize:640;vsize:640 Mariupol
Klik op de foto voor de soundslide, een serie over het stadje mariupol, een industrieplek. Mijn doel was gewoon om een beeld te geven van mijn eigen verwondering van die wereld. De soundslide is ook beetje geinspireerd door russische montage cinema. De geluiden komen van freesound, ik had helaas geen opname apparatuur en de muziek (ja die is er) van loscil. Ik ben benieuwd naar jullie meningen, vooral naar over het geheel en de indruk van wat je ziet.

Op dit beeld van Michel kun je een deel van de inmense rij aan staal fabrieken zien...

|>

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nice..! Ik vind het wel sfeervol. Aan de ene kant gaat het soms wel wat snel, en dan weer langzaam..

Hoe maak je deze eigenlijk? Helemaal zelf geflashed of heb je daar tooltjes voor?

specs

• simon
Tool heet Soundslides Pro, kost 69 dollar geloof ik. Muziek mix heb ik gedaan met Soundtrack Pro dat kwam bij Final Cut pro.

|>

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:23
Erg vet, helemaal simon-style. De slideshow roept echt een bepaalde sfeer op.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:00
Ziet er super uit. Nog nooit iets als dit tegengekomen. Lijkt gewoon alsof alles beweegt!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het doet me ook een beetje denken aan die journalistieke slideshows met de fotograaf die er wat bij verteld. Hoe heet die mooie site ook al weer met bijv. die slideshow/verhaal over chernobyl?...

specs

• simon
Die link postte ik tijdje terug, http://mediastorm.org/ en dan ergens die van Paul Fusco over Chernobyl. Erg indrukwekkend verhaal, mijn bezoek aan Chernobyl was niet zo media-waardig :p

|>

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002

Falcon10

Hit it i would !

Ik vind het beetje spijtig dat de meeste van je fotos genoemen zijn zonder focus te leggen op een bepaald onderwerp.
Overal staat ofwel de auto/bus maar half of 3/4 op, ipv geheel, of een hoogspanningspaal staat er maar gedeeltelijk had je wat uitgezoomd stond ie er volledig op etc.

Zijn eigenlijk maar echt paar fotos waarvan ik kan zeggen : die zijn wel leuk geschoten.
Voor de rest vind ik het eerlijk gezegd niet veel meer dan gewoon een boel vakantiekiekjes van Jan Modaal die ze aan elkaar geplakt heeft met Powerpoint :|

Nogthans zijn er zeker enkele hele leuke bij, die sfeer geven aan het geheel, het overzicht van de zware industrie bv is mooi genomen, zonder dat er storende dingen in de weg staan of maar gedeeltelijk op de foto staan.

Zeker niet slecht bedoeld, maar als opbouwende kritiek.

-| Hit it i would ! |-

• simon
Mja ik wil die dingen er niet volledig op, ik wil geen foto's met alles correct, netjes volgens de regels. Die bussen zijn expres half..

|>

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-12-2025

Don Quijote

El Magnifico

Lekker sfeertje hoor! Kleine kanttekening vind ik echter wel dat de foto's niet zo duister zijn als de muziek wil doen geloven, zeker in het begin.
Pagina: 1