Asus P1-AH1 netwerk driver

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-05 22:33
Ik ben al een tijdje op zoek naar de netwerkdrivers voor de ASUS P1-AH1. Heb diverse fora en de site van ASUS afgestruind maar kan hier niets over vinden en krijg dus ook mijn LAN-poort niet aan het werk. Iemand een idee waar ik deze kan vinden of hoe ik het op een andere manier kan oplossen?

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 17:13

Wirehub

Blaat

tyson69 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:43:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de netwerkdrivers voor de ASUS P1-AH1. Heb diverse fora en de site van ASUS afgestruind maar kan hier niets over vinden en krijg dus ook mijn LAN-poort niet aan het werk. Iemand een idee waar ik deze kan vinden of hoe ik het op een andere manier kan oplossen?
chipset =

North Bridge: nVidia Crush 51PV
South Bridge: nVidia MCP 51

dus zou je volgens mij voldoende hebben aan een combisetje drivers op

http://www.nforcershq.com/forum/nforce-drivers-vf28.html

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De chipset drivers downloaden en uitproberen lijkt me inderdaad een prima begin :)

We verwachten op GoT dat je zelf eerst probeert het probleem op te lossen voordat je een topic opent. Zonder aan te geven welke netwerkchip het betreft en aan te geven welke drivers je hiervoor hebt geprobeerd, heeft een topic niet zoveel zin. Daarbij, als het puur om de netwerkkaart gaat die het niet doet kun je beter in NT terecht.

Wegens gebrek aan inzet gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.