Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DNS Probleem met PS3, ik word gek!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wilde vandaag mijn PS3 eens aansluiten op het internet. Aangezien mijn router kapot is heb ik de kabel direct van het modem beneden naar mijn PS3 gedaan. (nu zit ie dus weer in mijn computer aangezien ik anders niet kan posten)
In het begin IP zoeken op auto gezet, kreeg ie niks gevonden.

Toen via IPconfig alles handmatig ingevoerd en IP kan ie vinden maar kreeg uiteindelijk een DNS-server fout.
Ik heb via Internet al diverse oplossingen gelezen maar tot op heden helpt niks.
Vind het daarnaast vreemd dat ie mijn PS3 niet herkent maar als ik de kabel in mijn PC stop hij gelijk verbinding maakt.

Iemand hier enig idee hoe het kan. Ik ben mijn hele zondag al kwijt hierdoor.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:31

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

zou je daarvoor niet een cros-kabel moeten hebben ipv een gewone patch kabel ??

Signature

Verwijderd

Topicstarter
BGB4rn schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:40:
zou je daarvoor niet een cros-kabel moeten hebben ipv een gewone patch kabel ??
Cros-kabel?? In hoeverre scheelt een dergelijke kabel met die ik nu heb

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16

Vae Victus

Awesome God

Het verschil zit hem in hoe de RJ-45 connector is aangesloten. Bij een gewone patch kabel zijn alle aders 1-op-1 doorgezet. Bij een cross kabel is dit anders.

In jouw geval zou het best eens kunnen dat het met een crosskabel wel werkt of met 2 patchkabels en een switch.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:31

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

sorry voor de late reactie ..

Signature