Toon posts:

[XBOX] Live account voor originele xbox nog mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om ons wat bezig te houden op ons studentenkot hebben we een oude xbox geplaatst naast onze tv.
Het moet ook niet altijd leren en drinken zijn die de klok slaat. :9

Alleen of met twee spelen geraak je op een gegeven ogenblik ook beu en daarom zouden we graag Live op onze xbox hebben.

Als je op de xbox zelf een nieuw account wilt aanmaken lukt dat nog, maar dan heb je een subscription code nodig. En die moet je halen op deze website: http://www.xbox.com/connect/.
Ik heb al lang zitten zoeken op die site maar ik vind maar niet waar je die subscription code moet halen.

Weet iemand hoe het vandaag nog mogelijk is om een live account aan te maken voor de 'oude' xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Wat wil je dan in hemelsnaam online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Halo 2 :9~

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Is die subscription code niet gewoon de code die je van een xbox live prepaid kaart haalt (zo'n ding)? Volgens mij is er geen speciale live kaart voor de xbox 1 (correct me if i'm wrong). Op de support site hebben ze het ook over een prepaid kaart:
If you have a 12-month subscription card, simply enter the card’s subscription code during Xbox Live sign-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pat42 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:14:
Is die subscription code niet gewoon de code die je van een xbox live prepaid kaart haalt (zo'n ding)? Volgens mij is er geen speciale live kaart voor de xbox 1 (correct me if i'm wrong). Op de support site hebben ze het ook over een prepaid kaart:

[...]
En waar koop je zo'n kaart? Game mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is toch echt een vraag die Microsoft het beste voor je kan beantwoorden. Geen tweaker die zoveel weet als hun helpdesk: http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/default.htm
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.