Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een o.a. een probleem met het installeren van de trails van adobe.com.

Ik krijg ze niet geinstalleerd! Zogauw ik op de setup klik verschijnt er even in de taakbeheer de setup.exe maar verdwijnt weer na een seconde. Oftewel hij doet er helemaal niets mee.

Ik heb dit al vaker gehad met setup bestanden en dit is de druppel :/

Ik draai vista 32, als administrator

Wat ik al heb geprobeerd:
- Vanaf een cd openen
- Heel google/ afgezocht maar hier kom ik vooral problemen tegen met foutmeldingen.
- Virusscanner uit

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en wat het probleem kan zijn?

Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De reden dat je weinig vindt is wellicht omdat het geen 'trail' editie maar een 'trial' editie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Photoshop? Illustrator? Acrobat? Iets anders?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen trial ervan werkt. Heb premiere geprobeerd maar doordat die niet werkte photoshop er ook eens bijgepakt met het zelfde probleem.

@ Terw_Dan, Ik heb gezocht op woorden zoals "setup start niet, Won't start etc."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Krijg je een melding in je event log? En omdat Vista: doe eens run as admin (adminrechten hebben betekent niet dat je ze ook meteen gebruikt).

En verder, dan heeft de trial gewerkt: afgekeurd :+ Serieuzer: neem ook contact op met Adobe.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sowieso is zo'n setup.exe een wrapper voor de daadwerkelijke installer, wat een windowsinstaller msi-pakket is. Dit wordt uitgevoerd met msiexec.exe. Wat gebeurt er als je die direct start?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden tot dusver!

Als ik WinBootstrapper.msi (wrapper?) wil installeren zegt hij dat ik eerste de setup moet kiezen.

Er zit in het redist mapje een "WindowsInstaller-KB893803-v2-x86" in maar hier komt de melding dat er onvoldoende geheugen is.

Ook geprobeerd als administrator te runnen maar hetzelfde evenals het proberen te runnen als winxp sp2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En het is me nog steeds niet gelukt. Ben vanochtend met volle moed weer gaan zoeken waarbij ik de volgende logfile van installer heb gevonden:

4600] Sun Oct 12 18:18:16 2008 ERROR
-------------------- BEGIN - Initialization Failures - BEGIN --------------------
Fatal error initializing from proxy files.
The following proxy files could not be loaded
C:\Users\jupjup\Desktop\Adobe CS3\Adobe Premiere Pro CS3\Adobe CS3\payloads\AdobeExtendScriptToolKitAll\AdobeExtendScriptToolKitAll.boot.xml
-------------------- END - Initialization Failures - END --------------------

Kan hier iemand wat mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog niet opgelost maar ik weet waar het probleem nu ligt..

Heb een tijd geleden een beta van Photoshop CS4 geinstalleerd wat problemen met instalaties van cs3 kan geven.

Staan veel berichten over op internet dus pas op met de beta's! Helaas nog geen oplossing gevonden..

• josjojo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 15:51
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Ik had hiervoor ooit CS3 geïnstalleerd, deze heb ik verwijderd met appwiz.cpl (Software verwijderen) en ik heb voor de zekerheid CS3Clean gedraaid, maar ook daarna heb ik de installatie van CS4 nog niet kunnen starten.

Iemand een oplossing of een suggestie in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjojo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 15:51
Ik heb de oplossing gevonden!

Het probleem:
De bestanden die je download van de Adobe website worden standaard uitgepakt naar de Desktop. De bestanden die op de Desktop staan worden opgeslagen in de map C:\Users\<user>\Desktop (in Windows Vista). De Adobe Installer maakt een aantal mappen aan die erg diep staan. Je krijgt dan mappen die niet meer te bereiken zijn door het installatieprogramma.

Oplossing:
Pak de bestanden van de Adobe Installer niet uit in de standaardlocatie, het bureaublad, maar in een map op de C-schijf. Een andere schijf met voldoende ruimte is natuurlijk ook goed.
Als alle bestanden van de Adobe Installer zijn uitgepakt kun je het installatieprogramma starten vanuit deze map.
Pagina: 1