Ik zat vanochtend gewoon te internetten totdat mijn netwerk opeens uitviel. Dus ik netwerk herstellen maar hij wil geen draadloze netwerken meer vinden? Terwijl hij er normaal een stuk of 8 vind. En die pc staat zo'n 6 meter van de repeater af. En een laptop die 25 meter verderop staat kan wel met de repeater verbinden en met de acces-point. Snap er niets van heb ook niets anders ingesteld ofzo hij verbrak de verbinding gewoon. Was pas ook al en na een halve dag deed hij het weer. Wie weet wat er aan de hand is?
Je topic kicken na twee uur?
Verder geef je ook geen informatie. Mijn glazen bol staat bij de reparateur, dus helaas, ik heb geen idee.
Verder geef je ook geen informatie. Mijn glazen bol staat bij de reparateur, dus helaas, ik heb geen idee.
Is je antenne niet gewoon losgeschoten?
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600
Weten wat er aan de hand is zal niet lukken met deze informatie, er missen essentiele dingen zoals:
- OS van de betreffende client?
- Welke wireless kaart in die client?
- Welk accespoint?
Maar een aantal standaard dingen die je kunt proberen:
- Drivers opnieuw installeren, eventueel nieuwe downloaden.
- Wireless kaart een keer opnieuw insteken
- Controleren of het accespoint wel te vinden is met een andere pc/laptop.
- OS van de betreffende client?
- Welke wireless kaart in die client?
- Welk accespoint?
Maar een aantal standaard dingen die je kunt proberen:
- Drivers opnieuw installeren, eventueel nieuwe downloaden.
- Wireless kaart een keer opnieuw insteken
- Controleren of het accespoint wel te vinden is met een andere pc/laptop.
Hier kunnen we niet echt iets mee he. Meer een vraag voor de helpdesk op deze manier.
Zo te zien werkt het ook al weer, dus is een karig topic als dit redelijke zinloos ( Het algemeen beleid #openingspost ).
Voor het vervolg : Heb je de PC al opnieuw opgestart ? Je AP al opnieuw opgestart ? Antenne gecontroleerd ? NIC disabled/enabled.
Ook zou het vermelden van je OS dan ook wel handig zijn.
Last but not least het vriendelijke verzoek volgende keer niet je topic al na 2 uur te schoppen : Het algemeen beleid #nietopprijs
Zo te zien werkt het ook al weer, dus is een karig topic als dit redelijke zinloos ( Het algemeen beleid #openingspost ).
Voor het vervolg : Heb je de PC al opnieuw opgestart ? Je AP al opnieuw opgestart ? Antenne gecontroleerd ? NIC disabled/enabled.
Ook zou het vermelden van je OS dan ook wel handig zijn.
Last but not least het vriendelijke verzoek volgende keer niet je topic al na 2 uur te schoppen : Het algemeen beleid #nietopprijs
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()