Toon posts:

hot pixel

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee iedereen,

ik heb gisteren een BenQ 20 inch, x2000W binnengekregen.

Er is alleen 1 probleempje, ik heb een hete pixel in het midden van mijn scherm.
HOEWEL?

Ik kan hem alleen maar zien als het beeld zwart is. Als het beeld licht is,, zoals in een browser ofzo, dan zie ik hem gewoon normaal. (de pixel bij een zwart scherm is blauw).

Is dit inderdaad een hete pixel?
Kan ik hier iets aan doen?
Moet ik hem terugsturen naar de webshop waar ik hem heb gekocht?

Groeten!

Michiel

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
www.lagom.nl/lcd-test

[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 12-10-2008 16:22 ]

• GekkeKoe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

GekkeKoe

MOo.

een 'hot' of 'stuck' subpixel kan je in sommige gevallen zelf fixen, probeer het eens zou ik het zeggen... de meeste fabrikanten doen al moeilijk over een volledige dead pixel, laat staan een subpixel; soms moet je er zelfs meer dan 10 hebben. Anderen daarentegen, zoals Dell, zolang je vriendelijk blijft tegen de support willen ze vaak erg ver gaan om je te helpen.

Fix-a-Stuck-Pixel-on-an-LCD-Monitor

Verwijderd

Topicstarter
ok thx ik zal het proberen zodra ik weer bij mij thuis ben.

michiel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Michiel,

GoT is niet je privehelpdesk. Geen vraag is te dom of simpel voor GoT, maar we verwachten wel degelijk dat je zelf op zoek gaat en probeert wat je kunt voordat je een topic opent. Dat is hier (wederom) in geen velden of wegen te bekennen.

Een topicstart op GoT hoort altijd minimaal te noemen waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond en wat je vervolgens probeerde. Dat ontbreekt hier allemaal. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.