Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 07:06
Onlangs is Guild 2: Venice uitgekomen op de PC. Ik ben verder nieuw met het spel (en de spelreeks) maar ik vindt het ongelofelijk verslavend. Zijn er nog meer mensen die dit spel kennen? De handleiding is namelijk redelijk beperkt, en in de tutorials worden een aantal dingen uitgelegd die ik vervolgens niet meer voor mekaar krijg in een spel. Zo vroeg ik mij af of ik gewoon met iemand kon gaan praten. En hoe het zit met het beheren van een farm (heet anders) als je een Patron bent. Ik kan namelijk wel een farm kopen en de omliggende velden, maar vervolgens kan ik op een of andere manier niets op verbouwen. Heeft iemand ervaring met Guild 2? En eventueel een oplossing voor me?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22

Brons

Fail!

Is Venice net zo bugged als de eerste versie van The Guild? Die versie was verschrikkelijk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:51

JJJ

Ik heb trouwens gehoord dat er in deze versie geen multiplayer zit. Misschien is Jowood erachter gekomen dat ze niet de hersens hebben om multiplayer goed te implementeren gezien de rijkelijk vloeiende desync bugs die er regelmatig optraden in oudere versies van het spel, zelfs na patches nog.

Erg jammer, want hoe leuk singleplayer ook is, het spel is verder nog heel veel leuker om samen met anderen te spelen :)