Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kabel aansluiten is geen optie lijkt mij. Tenminste hij heeft het over een laptop en dan is het wel lekker als je daar overal mee kunt internetten in het het huis.
Maar waarom zou je inderdaad sp3 er niet opzetten?
edit: ah ik snap je kabel verhaal al
edit: ah ik snap je kabel verhaal al
[ Voor 9% gewijzigd door Razr op 12-10-2008 15:51 ]
Voor SP3 moet er dus even de kabel aan aangezien dat een oplossing kan zijnRazr schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:48:
Kabel aansluiten is geen optie lijkt mij. Tenminste hij heeft het over een laptop en dan is het wel lekker als je daar overal mee kunt internetten in het het huis.
Sp1 is idd erg slecht met draadloos internet. Minimaal SP2 is wel vereist. Je kan dus idd per kabel deze downloaden via microsoft of telefonisch (gratis, dacht ik) bestellen via 020-5001500 (kantoortijden).
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Het probleem zit hem hier in dat SP1 geen WPA ondersteund...
Dus inderdaad sluit een kabel aan en zet SP3 er op...
Wat ik hier mis is enigsinds wat eigen inzet.
Dit is al jaren bekend en had via Google al lang gevonden kunnen worden.
Dus inderdaad sluit een kabel aan en zet SP3 er op...
Wat ik hier mis is enigsinds wat eigen inzet.
Dit is al jaren bekend en had via Google al lang gevonden kunnen worden.
Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....
Er vanuitgaande dat je dd WPA gebruikt, zul je minimaal SP2 moeten installeren (en ik meen dan ook nog een WPA patch).
Kwestie van even via een vaste verbinding de nodige spullen downloaden en installeren en je kunt met je WiFi aan de gang.
Iets meer eigen inzet zou wel zo fijn zijn.
Kwestie van even via een vaste verbinding de nodige spullen downloaden en installeren en je kunt met je WiFi aan de gang.
Tijd voor een nieuwe sig..
WPA patch is niet nodig vanaf SP2.Koffie schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:15:
Er vanuitgaande dat je dd WPA gebruikt, zul je minimaal SP2 moeten installeren (en ik meen dan ook nog een WPA patch).
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
WPA2 ondersteuning zit toch niet in SP2? Dan moet je toch nog een post-SP2 patch installeren (KB893357). Maar het zal ongetwijfeld wel in SP3 zitten, dus als je die installeert, zit je altijd goed...
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Afgezien van het feit dat je niet aangeeft wat voor beveiliging het betreft, gokt mijn glazenbol dat de
t, u, i en n niet hexadecimaal zijn. ASCII is het overigens wel...
De Wireless Configuration Zero is een tool waarmee je kan wat je wil.
Eenmalig alles instellen en gaan, zit standaard in Windows, weet niet of het pas vanaf SP2 is, dacht het niet.
WCZ kan (naar mijn weten) alleen de hexadecimale waarden van wachtwoorden gebruiken, waarom dat dat is, is mij onbekend.
t, u, i en n niet hexadecimaal zijn. ASCII is het overigens wel...
De Wireless Configuration Zero is een tool waarmee je kan wat je wil.
Eenmalig alles instellen en gaan, zit standaard in Windows, weet niet of het pas vanaf SP2 is, dacht het niet.
WCZ kan (naar mijn weten) alleen de hexadecimale waarden van wachtwoorden gebruiken, waarom dat dat is, is mij onbekend.
bedankt voor de reacties, idd met kabel sp 3 er op gezet
sorry voor de late reactie
sorry voor de late reactie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Pagina: 1