Toon posts:

EPG probleem met Digitenne ontvanger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een digitenne ontvanger. Hierin kan je via de 'EPG' knop de gids bekijken, en instellen dat de ontvanger naar een bepaalde zender springt zodra een programma begint.
Dit heb ik ooit ingesteld, met de herhaling op wekelijks... nu springt mijn TV elke keer naar die zender.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit er weer uit krijg, zelfs niet in de door KPN geleverde handleiding. Het probleem is dat het enkele weken geleden ingesteld is... daardoor krijg ik hem er niet meer uit.

Wie kan mij helpen?

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 14:22
Ik weet natuurlijk niet om welke decoder het precies gaat. Maar waarschijnlijk staat de instelling dat hij wekelijks naar een bepaalde zender moet gaan in het opneemschema. Misschien is het handig dat je het type ontvanger hier even noemt. Ook kun je zelf zoeken ergens in het menu bij opnemen. Bij de harddiscrecorder staat het bij Menu-Opnemen en dan schema. Vervolgens kun je die regel verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een standaard ontvanger... niks speciaals ofzo, waar kan ik zien welke decoder het is?
Ik heb in deze ontvanger nergens een Menu-Opnemen gevonden

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waar je dat kan zien...

Op het apparaat zelf natuurlijk, onderkant of achterkant staat genoeg info over merk en type-nummer. Waarschijnlijk staat het ook wel in je handleiding om welk product het gaat.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Er staat alleen een serienr op, een sticker Eigendom van KPN en Made in Poland.... ook in de handleiding staat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een oplossing weet?

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:04
Je zou naar het menu kunnen gaan, Installeren, en dan Fabrieksinstellingen herstellen.
Anders zou ik het ook niet meer weten hoor

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-02 15:59

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik vind dit ook vervelend inderdaad, ff een klein kickje!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• proatjeboksem
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 12:30
zoiets word vast in een stukje vluchtig geheugen bewaard en met een backup batterij een poosje bewaard.

Dus, stekker er uit en een poosje laten staan, Als je zaterdag boodschappen doet bijvoorbeeld.
Pagina: 1