Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2007 en telenet e-mailadres: wil niet ontvangen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een telenet e-mailadres, ik heb alle gegevens geimplementeerd in mijn outlook 2007.
Ik kan wel emails verzenden maar er geen ontvangen!
als uitgaande server heb ik: uit.telenet.be genomen
voor de inkomende: in.telenet.be, ik heb ook al eens pop.telenet.be geprobeerd maar het werkte ook niet!

iemand die mij kan helpen... in ieder geval bedankt!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

JohnD

Bernd

welke foutmelding krijg je dan?

[ Voor 12% gewijzigd door JohnD op 13-10-2008 13:00 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Foutcode : 0x800CCC92: de e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op e-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR Not allowed

telkens bij het opstarten vraagt hij om mijn login en paswoord te bevestigen, maar het is zeker juist....
verzenden kan ik nog altijd, ontvangen niet.
Ik heb ook op de telenet website iets gevonden van automatische configuratie, deze stelde alles automatisch in, wat ook gebeurde, maar hij blijft bevestiging van het paswoord vragen bij het opstarten, en ook bij het verzenden/ontvangen.

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Misschien moet je in Outlook even kijken naar het adres van de uitgaande mailserver. Het kan zijn dat telnet meerdere server adressen gebruikt, vaak kun je dit vinden op de website.

Daarnaast kan het er ook aan liggen dat je login gegevens niet kloppen, maar ik ga ervan uit dat je dit al nagekeken hebt! :9

Twitter Flickr