Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een vraagje over static ip

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Verwijderd

Topicstarter
k speel het spel diablo 2 en als je daar de server flood ( games te snel joinen) word je ip adres gerestrict en kan ik vervolgens 12 uur niet online, ik wil dus weten hoe ik mijn ip adres wijzig zodat ik niet 12 uur hoef te wachten, ik zit bij de provider Alice, en heb een CopperJet 1616-2P router, mijn ip is static.

Alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 08:04:
k speel het spel diablo 2 en als je daar de server flood ( games te snel joinen) word je ip adres gerestrict en kan ik vervolgens 12 uur niet online, ik wil dus weten hoe ik mijn ip adres wijzig zodat ik niet 12 uur hoef te wachten, ik zit bij de provider Alice, en heb een CopperJet 1616-2P router, mijn ip is static.

Alvast bedankt.
Kan niet, wat je wilt is het omzeilen van een beveiliging. De beste manier om niet 12u te moeten wachten is de server niet flooden en gewoon netjes te zijn :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
dan heb jij volgens mij nooit diablo 2 gespeeld ;)

Want het is een kunst om niet te flooden, soms als je 5 min tussen games hebt flood je al om een of andere reden, helaas dus dat het niet kan, en gvd weer 12 uur wachtten. Belachelijk dat Blizzard met zo een reputatie de fun van zjin klanten zo weet te verpesten met dit soort restrictions.

Hopelijk komt hier verandering in met battlenet 2.0

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Alice geeft maar 1 IP adres aan zijn klanten (sommige andere providers 3 tot 4). Oftewel de enige manier dat je kan joinen na blockade is het gebruik van een VPN verbinding via b.v. je school, of port forwarding via vriend of zo, of via anonieme proxy (die niet alleen http doet).
Step 2:
Temporary Restrictions:

Please try to connect to all four Battle.net Realms (USEast, USWest, Europe, and Asia). If only one Battle.net Realm is inaccessible to you, then it may just be a temporary connection problem or a temporary restriction. Battle.net access may be restricted (up to 1-2 days) for one of the following reasons:

* Spamming text in the chat channel (often associated with bots)
* Rapidly connecting/disconnecting to Battle.net (often associated with bots)
* Repeated attempts to use an invalid CD-Key or an incorrect Battle.net password
* Repeated use of third-party programs (hacks) - these include but are not limited to sending bad packets, flooding the server(s), and the use of hack programs

[ Voor 57% gewijzigd door djexplo op 12-10-2008 08:39 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat via een anonieme proxy?

(vista gebruiker)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 08:32:
hoe doe ik dat via een anonieme proxy?

(vista gebruiker)
Daar heb je waarschijnlijk een programma voor nodig in combinatie met een open of p2p proxy die niet alleen http protocollen support, kijk eens in de lijst van Wikipedia: Proxy server

Er zijn blijkbaar ook speciale Diablo 2 proxies (google maar eens), b.v. deze http://d2proxies.com/ maar daar moet je voor betalen...

[ Voor 14% gewijzigd door djexplo op 12-10-2008 08:56 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Belachelijk dat Blizzard met zo een reputatie de fun van zjin klanten zo weet te verpesten met dit soort restrictions.
Beetje offtopic, maar Blizzard zet juist deze restrictions om anderen niet te laten benadelen door ongeduldigen die zich niet aan de voorwaarden houden.

Anderhalf jaar heeft een verslaafd Diablo figuur (die >EUR 250 voor z'n character wist te vangen toen hij hem verkocht op moment dat hij op WOW overstapte) bij mij in huis gewoond. Niet één keer heeft hij deze melding gehad.

Wat is waarschijnlijker dan: doet Blizzard iets verkeerd of doe jij iets verkeerd?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
het is ook ook een recenter probleen dan Pre WoW

Verwijderd

Topicstarter
Zoek deze dag nog een diabloer op en vraag hem of welleens last heeft gehad van deze onzin en 100% zegt ja!

Verwijderd

djexplo schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 08:31:
Alice geeft maar 1 IP adres aan zijn klanten (sommige andere providers 3 tot 4).
[...]
(beetje OT, beetje historie)
afaik is er geen 13-in-een-dozijn (aka consumenten) provider meer die in staat is meerdere statische IP adressen aan een consument met 1 abonnement te verstrekken.
Vroegahh heeft kpn het gedaan voor het duurste adsl abonnement, maar door het tekort aan ip adressen heeft men dit toen moeten intrekken.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Als je ISP geen antwoord voor je heeft op hun helpdesk (geven je echt geen ander IP voor deze reden) en zelf kan je het niet forceren (dan had je het wel gevonden met Google) is het een vraag om beveiliging (die er nooit voor niets is) te omzeilen. En dat is niet de bedoeling op GoT.

Vast dat je er ook eens onterecht in valt in deze beveiliging. En dat zullen ze dan daar ook wel weten bij Blizzard. Doen ze er niets aan is het vast niet heel ernstig, anders zouden ze niets meer verdienen immers.

PS: Topic titel is heel afwijkend van waar het over gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 13-10-2008 00:10 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.