Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lastig man! Ik had hetzelfde op mijn Toshiba 46ZF355
daar was het bij Beeldinstellingen > Achter licht > lager dan 80%
Ingeruild voor dezelfde, maar die had precies hetzelfde probleem.
Een jaren oud probleem, bizar dat dit nog steeds niet op te lossen is he?
Het zit hem in de trafo's op het inverterboard, goedkoop materiaal of niet goed afgesteld oid.
Ik kwam de term 'backlight buzzing' tegen..
Probeer ook eens de stekker op een stopcontact van een andere groep uit de meterkast.
daar was het bij Beeldinstellingen > Achter licht > lager dan 80%
Ingeruild voor dezelfde, maar die had precies hetzelfde probleem.
Een jaren oud probleem, bizar dat dit nog steeds niet op te lossen is he?
Het zit hem in de trafo's op het inverterboard, goedkoop materiaal of niet goed afgesteld oid.
Ik kwam de term 'backlight buzzing' tegen..
Probeer ook eens de stekker op een stopcontact van een andere groep uit de meterkast.
Ik heb andere wandcontractdozen geprobeerd. Helaas blijft de brom. Het is ook zo dat hoe minder licht geproduceerd moet worden, hoe harder de brom. Het zou niet zo storend zijn, ware het niet dat een donkere, stille scene nu wordt gevuld met brom.
Het is waarschijnlijk een onderdeel wat je bedoelt en aangezien het showmodel nergens last van had gaat deze gewoon terug.
Het is waarschijnlijk een onderdeel wat je bedoelt en aangezien het showmodel nergens last van had gaat deze gewoon terug.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
update : bij BCC in Nijmegen geweest, daar geluisterd en ook die was vrij van brom.
Wat ik vreemd vond was dat er 2 maal getaped was op de doos. In principe tape je maar 1 keer. Tevens zaten de batterijen al in de afstandsbediening. Dat heb ik nog nooit gezien.
Wat ik vreemd vond was dat er 2 maal getaped was op de doos. In principe tape je maar 1 keer. Tevens zaten de batterijen al in de afstandsbediening. Dat heb ik nog nooit gezien.
Laatste post : ik heb nu een vervanger en die is prima. Ik heb goed op de verpakking gelet en één ding is duidelijk : de eerste was gebruikt. De folie zat niet om de poot, de batterijen zaten in de afstandsbediening en het initiële menu was al eens doorlopen.