Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Met een beetje surfen op de KPN site kwam ik deze tegen;
http://www.kpn.com/mobiel...iel/navigatiesystemen.htm
Is volgens mij een nieuw online pakket om te navigeren op je telefoon en vond het wel een topic waardig. Het pakket bestaat al ca een jaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/v2/upload/66a5e3bf-908e-405e-945b-0f435d2da9d7_562x112_kpn_opweg05.jpg

Kpn Marketing tekst;
KPN OpWeg is een navigatiesysteem voor de mobiele telefoon met nauwkeurige gesproken en visuele instructies, 3D-kaarten, actuele verkeersinformatie en waarschuwingen voor flitslocaties. Ook kun je navigeren naar personen uit De Telefoongids en bedrijven uit De Bedrijvengids.

Mogelijkheden;
KPN OpWeg werkt met veel verschillende toestellen. Steeds meer toestellen beschikken over een geïntegreerde GPS-ontvanger. Bij andere toestellen heb je een losse bluetooth GPS-ontvanger nodig. KPN OpWeg is niet geschikt voor Prepaid.
* Altijd het laatst beschikbare kaartmateriaal
* Actuele file- en flitsinformatie
* Adressen van personen en bedrijven zoeken via De Telefoongids
* Keuze uit verschillende navigatie opties: snelste, kortste, vermijd snelwegen, lopend, etc.
* Nuttige plaatsen zoeken via de In de buurt
* Het lokale weerbericht opzoeken
* Bestemmingen via je persoonlijke pagina op www.kpnopweg.com zoeken en versturen naar je mobiel
* Routehistorie bekijken via je persoonlijke pagina op www.kpnopweg.com
* KPN OpWeg werkt in heel Europa (optioneel te activeren)

Kosten
Downloaden van de KPN OpWeg software is gratis. De eerste 14 dagen kun je het gratis proberen. Daarna heb je onbeperkt gebruik van KPN OpWeg in Nederland, voor € 7,50 per maand.
* Maandelijks opzegbaar
* Makkelijk 7 dagen navigeren in heel Europa afsluiten voor € 2,- excl. kosten datagebruik
Dataverkeer
De kosten voor het dataverkeer van KPN OpWeg binnen Nederland zijn gratis. In het buitenland komen deze kosten bovenop de abonnementskosten van KPN OpWeg. Klik hier voor de tarieven van gebruik in het buitenland. Bij intensief gebruik van KPN OpWeg kunnen de kosten oplopen.

Wat heb je nodig,

* Een KPN OpWeg geschikt toestel met 8 MB vrij geheugen
* Bluetooth GPS-ontvanger (of een geïntegreerde GPS ontvanger in je toestel)
* KPN OpWeg software

* Is mijn toestel geschikt voor KPN OpWeg? klik

Installatie
KPN OpWeg installeer je eenvoudig via jouw toestel. Met één SMSje beschik je snel over de laatste software op je gsm. Vul hierboven je 06-nummer in en je kunt gelijk van start.
* Meer over KPN OpWeg installeren
KPN OpWeg-pakket
Heb je geen GPS op je toestel, neem dan het KPN OpWeg-pakket. In dit pakket zit een GPS-muis en een universele toestelhouder om je mobiele telefoon in de auto te monteren.

Als mensen ervaring hebben met het pakket hoor ik dat graag.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Gebruikt navigatie software Wise Pilot (Telia Navigator) van het Zweedse Appello, met elk kwartaal upgedate kaart van Navteq, en actuele flits en file informatie van de ANWB via GPRS. ( Handleiding van KPN op weg. )
Appello and KPN launch new innovative mobile navigation service

Gothenburg, Sweden 2006-11-01: Leading Swedish navigation provider Appello has been selected to provide KPN, the leading Dutch mobile network operator, with the Wisepilot navigation platform for the new mobile navigation service, KPN OpWeg on BlackBerry®.

Klik hier voor de rest van het bericht
KPN support nu officeel (wegens reclame deals :?) maar een klein aantal telefoon types, maar WisePilot draait haast op alle smart phones waaronder HTC...

[ Voor 241% gewijzigd door djexplo op 11-10-2008 22:11 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Ik gebruik KPN OpWeg nu ongeveer een jaar en ben erg tevreden erover. Je mobiele telefoon heb je namelijk altijd bij je, dus je hebt altijd navigatie bij de hand (niet alleen in de auto, maar dus ook lopend of op de fiets). Vooral de bij het abonnement inbegrepen 4 keer per jaar update van het kaartmateriaal vind ik super! Je loopt dus nooit met oude kaarten te stoeien.

Je kant het trouwens eerst gratis 14 dagen proberen, zonder ergens aan vast te zitten, dus probeer het eens zou ik zeggen!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Inderdaad. Het voordeel van altijd een navigatie bij je hebben in de vorm van een telefoon ( ik heb hem niet constant nodig maar wel regelmatig ) zie ik al een tijdje in. Ik heb tot vorige week TomTom gebruikt op een E65 maar nu een nwe telefoon ( E66 ) met ingebouwde GPS dus ik was een beetje aan het rondkijken ( TomTom geeft geen nieuwe kaarten meer uit voor versie 6 ).
Dus ik kwam deze tegen. Zelf ga ik deze aanstaande vrijdag even downloaden en testen.