Beste tweakers,
Ik kom hier niet zo vaak maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen bij mijn probleem.
Het zit dus zo, ik heb hier Telenet ExpressNet Turbo waarmee ik dus 20Mbps download haal, nu haal ik er maar ik haal er nu maar 1.5Mbps van
.De modem van telenet staat in de kelder en via een Netgear kasje gaat her internet via de stroomlijn door heel het huis
. Mijn pc staat helemaal boven in het huis maar beneden behaal ik dezelfde snelheid. Als ik mijn laptop echter rechtstreeks op de telenet router aansluit dan haal ik dus 18Mbps, maar mijn vraag is nu waarom ik zoveel snelheid verlies? We hebben ook draadloos internet en het ontvangst is door heel het huis uitstekend, deze is rechtstreeks op de telenet router aangesloten en via draadloos haal ik 8Mbps. Het rare is zelfs als ik met de laptop voor de draadloze router sta blijft de snelheid 8Mbps, is dit een limiet op de router zelf?
Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen antwoorden,
Alvast bedankt!
Ik kom hier niet zo vaak maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen bij mijn probleem.
Het zit dus zo, ik heb hier Telenet ExpressNet Turbo waarmee ik dus 20Mbps download haal, nu haal ik er maar ik haal er nu maar 1.5Mbps van
Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen antwoorden,
Alvast bedankt!