[Radio][5.1] Help met keuze.

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:25
offtopic:
( Heb dit bericht geplaats voor een vriend. hij heeft problemen met het registeren :P )

Beste Tweakers,

Sinds een paar weken doet mijn radio raar. Als ik het volume wat harder zet dan valt de radio uit. Oftewel hij is kapot . De radio is al heel wat jaartjes oud, dus repareren is ook een beetje zinloos.

Nu wil ik een nieuwe gaan kopen, maar ik heb niet echt veel ervaring op het gebied van boxen. Nu wil ik graag een gewone radio kopen, zodat ik wanneer ik game of een dvd via de computer kijk goed geluid heb, maar ook gewoon een losse radio heb.
(ik heb simpele 2.0 boxen langs mijn pc staan(€30,-)

Ik heb nu 2 boxen op mijn radio. Maar wil nu eigenlijk een 5.1 setje kopen. Ik heb er ong. 150-200 euro voor over. Ik had zitten kijken en kwam uiteindelijk bij deze uit:
- Samsung HT-Z110 (€130,-)
- Sony DAV-DZ30 (€150,-)

Is dit iets? of zeggen jullie je kan beter toch 2.0 /2.1 houden voor dat geld..
Iemand nog andere merken/types.

Heeft iemand ervaring met een van deze instalatie's of andere in deze prijsklasse?

Eisen:
- Liefst 5.1
- Lijn ingang voor het aansluiten van pc, mag analoog / digitaal zijn.
- Radio functie, met kabel aansluiting.
- Wekker hoeft niet perse, maar wel fijn.

Ik vraag me nu nog iets af,
hoe moet ik ze dan aansluiten? want met gewoon tullip heb je maar 2:1 dus hoe krijg je dan aan het eind alsnog 5:1 ??

Alvast Bedankt.

edit:
Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar deze radio Philips HTS 3154/12. Hiervan weet ik ook zeker dat die een line-in heeft, met tulip en minijack. Deze radio kost 149 euro bij de bcc.

edit edit: Nu ik waarschijnlijk voor de Philips HTS 3154/12 kies heb ik nog een vraag?
hoe moet ik mijn pc aansluiten om toch 5.1 geluid te krijgen of is dit niet mogelijk met deze radio?

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 11-10-2008 15:14 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Sorry, maar "wat moet ik kopen" topics zijn redelijk kansloos. Iets meer eigen input zou echt gewaardeerd worden; begin eens met luisteren in een winkel.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.