Toon posts:

Moederbord schroeven

Pagina: 1
Acties:
  • 2.710 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb net al mijn spulletjes opgehaald voor mijn nieuwe pc. Nu wil ik mijn moederbord in de kast plaatsen, maar ik heb geen schroeven. Afstandshouders wel, maar geen schroeven. Moet je die los kopen, zitten die bij je kast of je moederbord?

Kan iemand helpen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Meestal zitten ze wel bij de kast. EN anders even langs de lokale PCboer en je puppy oogjes op zetten ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vaak komen de schroeven bij de kast, helemaal omdat daar vaak ook de afstandhouders bij zitten. Zitten ze toevallig niet ergens onder of achter gedrukt in de kast? (mits je deze nieuw heb gekocht)

[ Voor 34% gewijzigd door BastiaanN op 11-10-2008 12:03 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. In het zakje van de kast zaten alleen afstandhouders. Dus geen schroeven bij de bouwmarkt halen?

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:48
Vaak zitten die in een plastic zakje, welke zich weer vaak in een kartonnen doosje die bij de kast wordt geleverd. Elke pc die ik nog in elkaar heb gezet kwamen deze mee met de kast.

Specs!

Verwijderd

Voor het moederbord kun je wel schroeven bij de bouwmarkt halen, de schroefjes voor de hdd-montage zijn wat lastiger te vinden. Gewoon met die afstandhouders naar de bouwmarkt toe gaan en kijken wat past!

Verwijderd

Topicstarter
Er zat een doosje aan de zijkant van de kast met een zakje met afstandshouders en een plaatje voor achter, verder niks. Dus het zijn geen speciale schroeven, gewoon koper volstaat?

Verwijderd

Koper hoeft niet per se, als het maar metaal is, voor moederbord zijn het gewoon standaard metrische schroef (M2, M3 of zoiets). Of je moet hele speciale afstandshouders hebben ontvangen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanx voor de snelle reacties.

• Theft_eXP
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-04-2023
Het makkelijkste is gewoon naar de lokale pc boer. die hebben bergen van die schroefjes. over het algemeen kan je die zo meekrijgen

Verwijderd

Wat voor kast heb je eigenlijk gekocht?
Wellicht dat iemand het dan weet of die schroeven erbij hoorden te zitten of niet.
Als je schroeven zoekt meel maar ik heb er nog duizenden liggen

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cooler Master CM 690

Verwijderd

even googlen en gevonden http://www.virtual-hideou...rMaster_CM690/index.shtml
geen schroefjes bijgeleverd zo te zien

Verwijderd

Daar zitten alleen spacers bij inderdaad, en wat van die push dingen waar daar kun je geen mobo mee gaan vastzetten.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:00
Als je kijkt naar dit plaatje op die site, dan zitten er volgens mij aan de linker kant een hele rij schroefjes.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

--Niels-- schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Als je kijkt naar dit plaatje op die site, dan zitten er volgens mij aan de linker kant een hele rij schroefjes.
hihi idd, dat konden ze wel eens heel goed zijn, lijkt me niet echt nodig voor iets anders zon hele rij schroefjes :D ahahahahaha

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

gvd grappig

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
--Niels-- schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Nondeju, dat heb jij goed gezien. Dat lijken mij inderdaad de ontbrekende schroeven te zijn.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Whehe, normaal zitten ze in een zakje inderdaad, maar dat ze zo in de kast geschroefd zijn zie je niet zo vaak :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Dat zijn toch niet de metrische schroeven voor het moederbord maar de schroeven om de harddisk te bevestigen (in geval je die plastic montage dingen in de kast niet gebruikt) :?

Verwijderd

Topicstarter
Haha, kom net van norrod met een handje vol. Nou heb ik iig schroefjes zat

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niet echt een topic waard. Schroefjes zitten bij je kast. Heb je er niet genoeg dan kun je er altijd nog bij een computerwinkel wat gaan halen.

Slotje vanwege niet topicwaardig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.