Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Letters verschijnen heel laat op scherm

Pagina: 1
Acties:

• sneakertweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-10 16:23
Ik heb sinds kort het volgende probleem. Letters die ik invoer op m'n laptop verschijnen heel laat op het scherm. Het maakt niet uit met welk programma ik op dat moment werk, het gebeurt in alle programma's en ook gewoon in Windows XP zelf. Ik heb mijn laptop, nadat dit probleem ontstond, geheel geformatteerd en Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Het probleem is echter niet verdwenen.

Voordat ik m'n laptop geformatteerd had begon Windows al heel traag af te sluiten en ook vaak vast te lopen. Nu is dat probleem een beetje verdwenen, maar hij lijkt nog steeds niet helemaal optimaal te werken.

Ik heb geen enkel idee waar het probleem door veroorzaakt zou kunnen zijn. Heb niet met instellingen e.d. gespeeld en ook geen nieuwe hardware ofzo geïnstalleerd. Het enige wat misschien belangrijk is om te vermelden is dat ik de laptop een paar keer spontaan uit heb laten gaan om de lui geworden batterij weer een beetje tot leven te wekken.

Bij voorbaat dank voor uw hulp. :)

• sneakertweaker
Probleem lijkt opgelost. Het werd veroorzaakt door de drivers van de videokaart. Oplossing staat hier beschreven: http://my.opera.com/Andre.../slow-typing-on-my-laptop

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Drivers van de videokaart?
Op die blog wordt uiteindelijk het adresboek van outlook express als schuldige aangewezen.

🖥️ | 🚗

• sneakertweaker
In de comments staat nog veel meer. Ik zal de comment quoten die mij de oplossing bracht:
OK I have the answer for the Dell Inspiron 1501. I downloaded the ATI driver from Dell that they have on the website and installed it.
I then disabled the ATI Hot Key poller service and then restarted the laptop.
It is no longer typing slowly. I did notice that it was running twice in the processes window(ati2evxx) which seems weird.