Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heb net mijn cruise ge-update naar WM6.1 en daarna met de backup sprite tool oude info terug willen zetten. Had wel de opmerking gezien dat deze sprite tool niet WM6.1 compatible was (was namelijk 6.0) drukt op de verkeerde toets, STOM. Gevolg is dat hij nu hangt na het opstarten (harde en soft reset). Krijg alleen het HTC logo te zien en dat is het. Hoe nu verder? Is er een tool of een truuk om hem weer draaiende te krijgen?
Tips erg welkom.

Alvast bedankt.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:17:
Hi,

Heb net mijn cruise ge-update naar WM6.1 en daarna met de backup sprite tool oude info terug willen zetten. Had wel de opmerking gezien dat deze sprite tool niet WM6.1 compatible was (was namelijk 6.0) drukt op de verkeerde toets, STOM. Gevolg is dat hij nu hangt na het opstarten (harde en soft reset). Krijg alleen het HTC logo te zien en dat is het. Hoe nu verder? Is er een tool of een truuk om hem weer draaiende te krijgen?
Tips erg welkom.

Alvast bedankt.
kan je de update niet gewoon nog een keer draaien? En verder nooit een full back-up terug zetten als je je rom flashed(alleen contacten enzo, programma's en dergelijke moet je nooit restoren na een rom-update)

Verwijderd

Topicstarter
hellboy123 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:24:
[...]

kan je de update niet gewoon nog een keer draaien? En verder nooit een full back-up terug zetten als je je rom flashed(alleen contacten enzo, programma's en dergelijke moet je nooit restoren na een rom-update)
Bedankt voor je snelle reaktie. Probleem is dat ik geen verbinding heb met active sync. (helaas)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:27:
[...]

Bedankt voor je snelle reaktie. Probleem is dat ik geen verbinding heb met active sync. (helaas)
Is er een manier om terug naar Factory settings te activeren door een toetsen combinatie?

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt weer. Je kunt hem weer aan de gang krijgen als je power en camera button tergelijkerrijd indrukt en dan een softreset en daarna de toetsen weer los laden. Daarna opniew flashen en draaien met die hap.

:) :) :)