Hardeschijf gaat steeds opnieuw draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-02 15:52
Hallo,

Ik weet niet zeker of het een probleem is of niet, vind het wel verdacht.

Sinds een paar maanden heb ik 2 x 750 GB gekocht en in raid 0 gezet.
nooit geen problemen tot nu toe....

Ik weet niet welke hardeschijf het is,, maar die schijf begint zo af en toe uit het niets aan lijkt wel, dat hij vanuit het niets begint te spinnen.. Heel vreemd..

Nu heb ik net vista opnieuw gesintalleerd en ook zomaar 2 x blauwscherm gehad, waarna ik daarna wel weer in vista kwam. Dus de nieuwe installatie had zowiezo niet geholpen, ik heb verder hierover nog niets kunnen vinden dus vandaar dit probleem aan jullie..

Is dit erg of niet?

Er zit nog wel een andere schijf in,, maar deze maakt dit geluidt niet.. Omdat ik sinds ik deze hardeschijven heb dit geluid heb.. Dit geluid is ook wanneer ik de computer aanzet.. dan starten ze op zeg maar.. bij het uitzetten van de pc is het geluid andersom een uitgaand geluid..

Wie kent dit ?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Druk je powerstekkers eens aan...

• Zaratrass
Net gedaan,, zag er allemaal wel goed uit.

maar even afwachten!

heb wel een Coolermaster 430 watt voeding.. Voorheen nooit problemen mee gehad zou het daaraan kunnen liggen ? Heb onlangs verder niets geupgrade

[ Voor 53% gewijzigd door Zaratrass op 10-10-2008 19:32 ]

• Zaratrass
doet het nog steeds...

iemand tips ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We verwachten op GoT dat voordat je een topic opent je eerst zelf een aantal dingen opzoekt, en dat blijkt niet uit je topicstart.
Zoek sowieso eerst uit of de disks naar behoren werken, kijk of je geen errors ziet in SMART (niet dat die altijd kloppen natuurlijk, maar het is een beginpunt) en gebruik het tooltje van de hdd fabrikant om het spul te checken.

Omdat ik dat allemaal niet terugvind in je topic, evenals de specs van je systeem, die ook belangrijk zijn gaat dit topic op slot.

Als laatste wil ik je er graag nog even op wijzen dat het niet de bedoeling is om binnen 24 uur je topic te kicken.

Dit topic is gesloten.