Hoi,
ik zit met een Google Maps probleempje waar ik niet uit kom....
ik heb op mijn map een clickhandler gezet die markers plaatst + een polygoon tekent.
op een bepaald moment moet er een textlinkje (in een layer) onder de polygoon komen. Hiervoor gebruik ik een ELabel.
Wanneer ik hierop klik moet de onderliggende clickhandler niet uitgevoerd worden, er mag geen marker geplaats worden... maar dit gebeurd toch. Hoe kan ik dit verhelpen?
Het plaatsen van een extra event listener op het label helpt ook niet
thx..
ik zit met een Google Maps probleempje waar ik niet uit kom....
ik heb op mijn map een clickhandler gezet die markers plaatst + een polygoon tekent.
code:
1
| clicklistener = GEvent.addListener(map, "click", handleMapClick); |
op een bepaald moment moet er een textlinkje (in een layer) onder de polygoon komen. Hiervoor gebruik ik een ELabel.
code:
1
2
3
4
| bounds = poly.getBounds(); labelpos = bounds.getSouthWest(); polylabel = new ELabel(labelpos,'<a href="javascript:;" onclick='doAction();' id="polylabel" style="background:#FFFFFF; z-index:999;">Doe actie</a>',"",new GSize(0,30),0,true); map.addOverlay(polylabel); |
Wanneer ik hierop klik moet de onderliggende clickhandler niet uitgevoerd worden, er mag geen marker geplaats worden... maar dit gebeurd toch. Hoe kan ik dit verhelpen?
Het plaatsen van een extra event listener op het label helpt ook niet
code:
1
| GEvent.addListener(polylabel, "click", doAction); |
thx..