Meestal zit er een CR2032 knoopcel in, hetzelfde type gebruikt in standaard moederborden.
Ook moet je meestal de gehele laptop openhalen, een klusje van 1 á 2 uur. Ligt puur aan de laptop, misschien zit de batterij wel onder één van de dekseltjes? Hoewel ik dat nog nooit gezien heb...
[
Voor 6% gewijzigd door
PD2JK op 10-10-2008 18:40
]
In gewone moderne PC's zit vaak een CR2032. Als ik het goed herinner zit er in mijn ASUS F3Jc ook een batterij die optisch hetzelfde is maar daar heb ik niet echt naar gekeken.
Anyhow, schroef de laptop in kwestie open en bekijk welke batterij er in zit. Koop dan dezelfde weer en klaar ben je .
Dit staat over het algemeen ook beschreven in de technische handleiding van je laptop. Aangezien er verschillen zitten tussen de gewone pc's zullen er daar ook verschillen zitten tussen laptops.
Zonder meer informatie over je laptop kan niemand je helpen. Heb je meer informatie over de laptop kan je prima even zelf inzet tonen en laten zien waarop je al hebt gezocht om het antwoord te vinden en wat je allemaal zelf hebt geprobeerd.
Back In Black! "Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR