Erg gekleurde nieuwpost - 'T-Mobile mag iPhone niet meer ver

Pagina: 1
Acties:

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
Geachte redactie :p

Betreft: nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen'

Ik vind dat deze nieuws post erg gekleurd is. Het effect van de gestelde wet gaat veel verder dan alleen de iPhone van Apple, en ik vind dat het daarom redelijk belachelijk dat bijna 3/4 van het artikel puur besteed word aan de iPhone en T-mobile. De wet heeft (zover ik begreep door het artikel gelezen te hebben) vergaande gevolgen voor ook een hoop mp3 spelers (waaron ook de iPod, die niet genoemd word :?) en overige elektronica, en toch word alleen de iPhone genoemd.

Om eerlijk te zijn vind ik het een slechte koers dat alleen dat apparaat zo uitgelicht word, ook al is het erg populair, het is niet het enige wat er is...

Verwijderd

foutje?

"Artikel 13 van de regeling verbiedt de verkoop van elektronica 'indien de ingebouwde batterijen en accu's niet eenvoudig uit de apparatuur gehaald kunnen worden.'"

Wordt misschien artikel 13a bedoeld? Artikel 13 gaat over heel iets anders?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tja, dat krijg je met een product dat veel aandacht krijgt..

Als er een positieve vergelijking met de iPhone is, dan vergelijken ze het ook niet met alle andere producten die een beetje op de iPhone lijken (of andersom :P )....

"Hoge bomen vangen veel wind" laten we maar zeggen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:49

arnoudwokke

Redacteur
@Holoris: je hebt gelijk. En tellen vinden ze ook lastig bij het ministerie, want artikel 13a zit na artikel 14 ;)

@BarthezZ: je hebt gelijk, deze regeling heeft erg verstrekkende gevolgen. Ik heb met Jan Bartels, die in het artikel aan het woord komt, ook over veel meer gesproken dan alleen over de iPhone. Ik vermoed dat dit niet het laatste artikel is dat Tweakers wijdt aan dit onderwerp.
Je kunt makkelijk kritiek hebben op het feit dat ik dit artikel heb gewijd aan de iPhone: vanaf het begin is het echter al een issue geweest dat je de iPhone-accu niet kunt vervangen: er werd al veel over gesproken. Als er dan zo'n belangrijke ontwikkeling is, lijkt dat me zeker een nieuwsbericht waard. Zoals Ginz al terecht opmerkte: hoge bomen vangen veel wind.