Situatie:
Invoerpunt Ziggo op begane grond
Wandcontact coax op 1e verdieping
Ik heb het kabelmodem aangesloten op het wandcontact in mijn appartement maar krijg geen verbinding (ergo: niet alle benodigde controlelampjes branden)
Ik heb van Ziggo begrepen dat er beperking zit op de afstand tussen de hoofdaansluiting en het kabelmodem.
Nu is het voor mij helaas onmogelijk om een modem te plaatsen bij de hoofdaansluiting.
Invoerpunt Ziggo op begane grond
Wandcontact coax op 1e verdieping
Ik heb het kabelmodem aangesloten op het wandcontact in mijn appartement maar krijg geen verbinding (ergo: niet alle benodigde controlelampjes branden)
Ik heb van Ziggo begrepen dat er beperking zit op de afstand tussen de hoofdaansluiting en het kabelmodem.
Nu is het voor mij helaas onmogelijk om een modem te plaatsen bij de hoofdaansluiting.
- Is het werkelijk zo dat de afstand tussen de hoofdaansluiting en de modem bepalend kan zijn voor wel of geen signaal. Hoe werkt dit dan in flats? Ik heb tijdelijk in een flat gewoond op de 10e verdieping waar ik in het appartement zelf op het wandcontact een werkende kabelmodem heb aangesloten. De koperdraad komt daar toch ook ergens in een kelder binnen. Dan gaat dit verhaal van een te grote afstand niet op?
- Kan een signaalversterker het probleem van een te grote afstand in meters tussen de hoofdaansluiting en het kabelmodem oplossen?