Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF naar Word; levert 'missing font info' ipv tekst op? *

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb een aantal pdfjes die naar word omgezet moeten worden. Er moeten wat aanpassingen in gedaan worden en het orgineel in word is kwijt. Nu heb ik geprobeerd om het om te zetten maar nu krijg ik de volgende fout melding:

Acrobat was able to make the document accessible but found the following oddities:

Some font(s) missing information needed to determine the characters that correspond to the symbols (glyphs) in the font. [87665 of 88523 glyphs (verdana.bold015012253, Verdana09112255, Verdana.Bold010012258...)]

Na de conversie open ik het document en staan er alleen maar lappen met

YHUYHHOYRXGLJG RSJHVODJHQ LQ HHQ JHDXWRPDWLVHHUG JHJH
YHQVEHVWDQG RI RSHQEDDU JHPDDNW LQ HQLJH YRUP RI RS HQLJH
ZLM]H KHW]LM HOHNWURQLVFK PHFKDQLVFK GRRU IRWRNRSLHsQ RS
QDPHQ RI RS HQLJH DQGHUH PDQLHU ]RQGHU YRRUDIJDDQG VFKULI

Dit soort tekst.

Iemand een oplossing?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; let in het vervolg zelf even op de volledigheid hiervan

PDF to Word -> > PDF naar Word; levert 'missing font info' ipv tekst op? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:46
Hier al naar gekeken ?
http://www.acrobatusers.c...cbb/viewtopic.php?id=7899

Wat gebeurt er als je de PDF via een gratis convertor (DOPDF, PDFCREATOR e.d.) weer omzet naar PDF en dan vervolgens weer probeert te saven als een .DOC ?
Geen idee of dat iets doet, maar proberen kun je altijd..

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 10-10-2008 15:35 ]