Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nummerbehoud kpn -> vodafone, naam abonement wordt anders

Pagina: 1
Acties:

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb nu een abonnement bij de KPN, deze staat op de naam van mijn moeder omdat ik op het moment van afsluiten nog geen 18 was, nu echter wel.

Nu wil ik gaan overstappen naar Vodafone, heeft iemand een idee of dat gaat lukken met nummerbehoud, aangezien het KPN abo op een andere naam staat?

Ik heb net de KPN klantenservice aan de lijn gehad, ik kreeg een of ander 15 jarig meisje aan de telefoon die zei niet bepaald overtuigend: ''Uhhhhh neeuj'' dus ik ben nog niet echt zeker..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
Kijk hiervoor eens naar Nummerbehoud maar andere contractant , daar wordt eenzelfde geval besproken, wellicht heb je daar wat aan.

• sc00p
418O2 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:03:
Kijk hiervoor eens naar Nummerbehoud maar andere contractant , daar wordt eenzelfde geval besproken, wellicht heb je daar wat aan.
Bedankt voor de tip, had ik nog niet gevonden.

Ik kan er echter niet echt een antwoord in vinden ;(

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 15:30
Ja, dat kan. Als je Vodafone contract wordt afgesloten, vraagt de dealer (of Vodafone zelf uiteraard) nummerbehoud aan in het aanvraagsysteem van Vodafone. Dat moet dan worden goedgekeurd door KPN, maar dat gebeurt niet omdat de NAW-gegevens niet kloppen. De dealer kan het dan aanpassen in het systeem en een tijdje later wordt het goedgekeurd en krijg jij je toestel :) Nummerbehoudaanvragen tussen Vodafone & KPN gaan vrij snel, dus dat is een mooi voordeel.

• sc00p
RobbertC schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:14:
Ja, dat kan. Als je Vodafone contract wordt afgesloten, vraagt de dealer (of Vodafone zelf uiteraard) nummerbehoud aan in het aanvraagsysteem van Vodafone. Dat moet dan worden goedgekeurd door KPN, maar dat gebeurt niet omdat de NAW-gegevens niet kloppen. De dealer kan het dan aanpassen in het systeem en een tijdje later wordt het goedgekeurd en krijg jij je toestel :) Nummerbehoudaanvragen tussen Vodafone & KPN gaan vrij snel, dus dat is een mooi voordeel.
Hartstikke bedankt!

ik heb zelf een tijdje bij gsm.nl/bestelmaar.nl gewerkt, maar was dit allemaal al weer vergeten O-)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Gaar eigenlijk dat die aanvraag eerst afgekeurd moet worden voordat de juiste gegevens in gevoerd kunnen worden. Waarom niet gewoon een optie "afwijkende NAW bij nalatende operator" zoals bij KPN/Hi porteringen?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 15:30
jelle. schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:34:
Gaar eigenlijk dat die aanvraag eerst afgekeurd moet worden voordat de juiste gegevens in gevoerd kunnen worden. Waarom niet gewoon een optie "afwijkende NAW bij nalatende operator" zoals bij KPN/Hi porteringen?
Geen idee, bij KPN kan het inderdaad gewoon, en bij T-Mobile ook. Maar goed, dat zijn ook redelijk fatsoenlijke webapplicaties. Vodafone is een of andere trage Windows applicatie via VPN :)
Pagina: 1