Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] openen met,enorme lijst aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Sorry ik kan er even niet opkomen.
Als ik bv met de rechter muis op bv een jpg file klik komt er een hele lijst tevoorschijn met programma's en mogelijkheden zoals, openen met acdsee,open met orphan view,copyeren naar Zen explorer,red eye fix met dit en dat programma.
Zend naar dit of dat.

Ik wil die enorme lijst gaan aanpassen,alleen ik weet niet hoe ik moet zoeken naar een programma omdat ik niet goed weet hoe dat menu wat zich opent heet.
Het maakt het zoeken binnen GOT ook moeilijk,want ik weet niet waar ik naar zoek.
Kan een welwillend persoon me even iets verder op weg helpen,ik hoef niet perse namen of zo van programma's als ik maar zou weten waarna ik moet zoeken dan ben ik al dik tevreden.

Verwijderd

Right Click Context Menu. En je kunt het allemaal via het register aanpassen.

• Nick39
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:42:
Right Click Context Menu. En je kunt het allemaal via het register aanpassen.
Ok dank je, vroeger zat het in tweak ui maar daar kan ik het niet meer vinden,register handmatig aanpassen is het laatste wat ik doe,ik had er vroeger ooit een programma'tje voor.
Sommige programma's vragen bij de installatie netjes of ze zich in die lijst toe mogen voegen,maar vaak ook niet.
Nu ik weet hoe het heet,kan ik op zoek gaan naar een programma'tje er voor.

Verwijderd

Of trek een backup en ga in het register voorzichtig sleutelen. Gewoon een key hier en daar weghalen wil nog wel eens heel effectief zijn. Gewoon als zoekstring de tekst opgeven die in je menu te zien is.

• Nick39
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:50:
Gewoon als zoekstring de tekst opgeven die in je menu te zien is.
Waarom denk ik daar nu niet aan ? :o
ShellExview.

http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

Dit doet het wel :) bedankt nogmaals.

[ Voor 19% gewijzigd door Nick39 op 10-10-2008 15:05 ]