[LCD] Samsung LE40a656 DTV/PCMCIA slot gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04 16:54

Tyoi

Beddytear

Topicstarter
Beste collega Tweakers,

Ik heb nu alweer een tijdje de samsung LE40A656 in mijn bezit met een samsung HDTV decoder erbij.
Nu vroeg ik me echter af, aan de linker zijkant van de TV zitten een aantal poorten die ik kan gebruiken voor een aantal zaken. Zo ook een PCMCIA (achtig?) slot. Ik weet dat deze gebruikt kan worden om een 'interne' decoder/smartcard holder' in te pluggen zodat je de externe decoder niet meer nodig hebt.

Echter zoek ik info hierover, 2 vraagjes:
1. Waar koop ik die, en wat zal zo'n decoder/smartcard holder ongeveer kosten?
2. Kan ik met zo'n ding ook HDTV ontvangen/decoden?

Eventuele benodigde info: Ik ben aangesloten bij Ziggo (former multikabel abonnee).

Wie kan me helpen?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 00:24
Tyoi schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:39:
Beste collega Tweakers,

Ik heb nu alweer een tijdje de samsung LE40A656 in mijn bezit met een samsung HDTV decoder erbij.
Nu vroeg ik me echter af, aan de linker zijkant van de TV zitten een aantal poorten die ik kan gebruiken voor een aantal zaken. Zo ook een PCMCIA (achtig?) slot. Ik weet dat deze gebruikt kan worden om een 'interne' decoder/smartcard holder' in te pluggen zodat je de externe decoder niet meer nodig hebt.

Echter zoek ik info hierover, 2 vraagjes:
1. Waar koop ik die, en wat zal zo'n decoder/smartcard holder ongeveer kosten?
2. Kan ik met zo'n ding ook HDTV ontvangen/decoden?

Eventuele benodigde info: Ik ben aangesloten bij Ziggo (former multikabel abonnee).

Wie kan me helpen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Hoe werkt dit en werkt dit wel met ziggo/@home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:42
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:36:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Hoe werkt dit en werkt dit wel met ziggo/@home?
Wat ik erover lees heeft deze TV alleen een DVB-T tuner ingebouwd, dus het gaat eventueel alleen werken met Digitenne en niet met Ziggo kabel (DVB-C).

KiesKeurig: Samsung LE40A656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:00
The_Doman schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:47:
[...]

Wat ik erover lees heeft deze TV alleen een DVB-T tuner ingebouwd, dus het gaat eventueel alleen werken met Digitenne en niet met Ziggo kabel (DVB-C).

KiesKeurig: Samsung LE40A656
En dan zou de vraag dus zijn: kan hij in die ingang (volgens mij heet die "common interface") een smartcard-houder pluggen?
Kortom: zijn er smartcardhouders met een common interface?

vrede in rust