"Nintendo's DSi melkkoe of musthave"

Pagina: 1
Acties:

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Het artikel redactieblog: Nintendo's DSi: melkkoe of musthave? is nauwelijks te vinden op de site/FP. Je kan het zien in de redactieblog-tracker, én in de rss feeds, maar daar houd het wel op. Als je kijkt in het archief: http://tweakers.net/archieven/cat/1/redactieblogs/ word hij niet getoont (hoewel hij daar misschien niet oud genoeg voor is). Óók staat hij niet in de tracker op de FP, terwijl dit anders wel het geval is (of mijn verstand laat me gewoon in de steek ;)).

Kort samengevat: 266 views is echt te weinig.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:27

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik heb hem gewoon in de tracker "Redactieblogs" staan. Die staat bij mij op positie 3, dus ik zie hem prima.

Maar afgezien van het niet weergegeven worden op de archiefpagina (wat mij eerder een bug lijkt), zie ik niet echt een probleem voor de redactie?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

MueR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:53:
Ik heb hem gewoon in de tracker "Redactieblogs" staan. Die staat bij mij op positie 3, dus ik zie hem prima.
VVVJeroen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:25:
Je kan het zien in de redactieblog-tracker, én in de rss feeds, maar daar houd het wel op.
Even lezen ;)

Het artikel is idd alleen daar nog maar terug te vinden, en volgens mij verdient het wel een plekje in de 'Reviews & Features' balk, net als alle andere redactieblogs van voorgaande vrijdagen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Overigens staat hij wel "gewoon" bij de archieven hoor: http://tweakers.net/archieven/redactieblogs
Helemaal onderaan, dat dan weer wel :P

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

En hij staat inmiddels in de 'Reviews & Features'

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:22
Ik vond het een goed artikel. De ad die google er vervolgens onder serveert (op het moment dat ik de pagina bezocht op mijn systeem) is de volgende (sorry, geen thumb):
http://i132.photobucket.c...ickdekorte/google_ads.png

Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Plaatjes van anderhalve megabyte of thumben, of linken, dusch :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 14-10-2008 10:28 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bij dit topic krijg ik ook een google ad naar dschips.nl wat me ook niet helemaal de bedoeling lijkt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat kan je beter in Schop een Modje in een apart topic melden. Iets met Adsense in de titel moet voldoende zijn om de aandacht van een van de devvers te krijgen :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wiethoofd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:17:
Bij dit topic krijg ik ook een google ad naar dschips.nl wat me ook niet helemaal de bedoeling lijkt.
Tweakers.net heeft geen invloed op welke advertenties Google toont. Google toont gewoon context relevante advertenties, waar deze prima aan voldoet. Wat hier dan ook niet de bedoeling aan zou zijn ontgaat mij dan ook.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het ging er om dat de site, expres niet gelinkt, naar een site gaat waar nintendo ds modchips aangeboden wordt, en is volgens mij in strijd met het beleid hier op GoT. Maar aangezien die melding in SeM moet geen screenshot oid gemaakt, maar gewoon even een bevestiging van The_Great_Cornholio.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wiethoofd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:55:
Het ging er om dat de site, expres niet gelinkt, naar een site gaat waar nintendo ds modchips aangeboden wordt, en is volgens mij in strijd met het beleid hier op GoT. Maar aangezien die melding in SeM moet geen screenshot oid gemaakt, maar gewoon even een bevestiging van The_Great_Cornholio.
Je haalt nu user posts, redactionele posts en advertenties door elkaar. Linken naar dergelijke sites is niet strafbaar, en wordt - indien relevant - door de redactie dan ook gewoon gedaan. Op het forum zijn we hier iets terughoudender mee, onder andere omdat argumenten als 'journalistieke vrijheid' daar niet opgaan. Wat er in advertenties staat kan me al helemaal niets schelen, zo lang het maar legaal is (toegegeven, erg zwart/wit, maar je snapt wat ik bedoel). Het beleid van GoT kan uiteraard niet van toepassing zijn op door Google geserveerde advertenties die weer door derden worden opgesteld.

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:22
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Je haalt nu user posts, redactionele posts en advertenties door elkaar. Linken naar dergelijke sites is niet strafbaar, en wordt - indien relevant - door de redactie dan ook gewoon gedaan. Op het forum zijn we hier iets terughoudender mee, onder andere omdat argumenten als 'journalistieke vrijheid' daar niet opgaan. Wat er in advertenties staat kan me al helemaal niets schelen, zo lang het maar legaal is (toegegeven, erg zwart/wit, maar je snapt wat ik bedoel). Het beleid van GoT kan uiteraard niet van toepassing zijn op door Google geserveerde advertenties die weer door derden worden opgesteld.
Mijn punt was simpelweg dat er vrolijk een advertentie onder staat voor iets dat Jan in zijn artikel aanhaalt als zijnde funest voor de verkoop van DS-games. Of jullie er iets aan kunnen doen is een tweede. Hoewel Google als er maar genoeg klachten (lees inkomstenderving) over binnenkomen er vast wel iets aan kan doen, keyword blocking per account oid.
Pagina: 1