Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel] default chart colors via domain policy mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 14:08

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Is het mogelijk om de default colors (standaard kleuren) van een Excel chart (grafiek) toe te laten passen voor het gehele bedrijf in 1x doormiddel van een policy? :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vast wel, maar er bestaat ook nog zoiets als eigen inzet ;)

[ Voor 86% gewijzigd door spone op 10-10-2008 13:59 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
spone schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:57:
Vast wel, maar er bestaat ook nog zoiets als eigen inzet ;)
Heb ik al gedaan, al hele tijd gezocht op Google en ook in diverse fora, maar helaas niks daarover kunnen vinden. Vandaar dat ik mijn vraag hier maar even stel. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Neowam op 10-10-2008 14:02 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zet dat dan even in je topicstart voortaan, dat scheelt weer gokwerk. Waar heb je bijvoorbeeld op gezocht, etc.

Verder zal je behoorlijk nog wat informatie moeten verschaffen, Windowsversie, office-versie, 'een policy'? kortom: wees specifiek. Het schiet niet op als wij eerst 15 vragen moeten stellen om erachter te komen hoe jouw omgeving eruit ziet, omdat jij geen zin had om een uitgebreide topicstart te maken ;)

Laatste post die ik hierover maak: Office kent Administrative templates, zie ook dit. Wellicht kan je daar wat mee spelen.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
spone schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:03:
Zet dat dan even in je topicstart voortaan, dat scheelt weer gokwerk. Waar heb je bijvoorbeeld op gezocht, etc.

Verder zal je behoorlijk nog wat informatie moeten verschaffen, Windowsversie, office-versie, 'een policy'? kortom: wees specifiek. Het schiet niet op als wij eerst 15 vragen moeten stellen om erachter te komen hoe jouw omgeving eruit ziet, omdat jij geen zin had om een uitgebreide topicstart te maken ;)

Laatste post die ik hierover maak: Office kent Administrative templates, zie ook dit. Wellicht kan je daar wat mee spelen.
Bedankt Spone! Daar kan ik wat mee. Bedankt voor je input!