• Mano3m
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-02 01:36
Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een stukje sorftware dat op mijn server kan bijhouden hoeveel er upgeload is en daar actie naar kan ondernemen. Puntgewijs wat ik wil is een programma dat:

- Meet wat upload hoeveelheid per maand is (met lieft instelling die dag van de maand waarop de reset van de teller gebeurt bepaald)
- Bij een aantal hoeveelheden upgeloade data (zeg bij 5GB, 10GB en 15GB) een programma kan opstarten (dus niet een trigger maar meerdere)
- Als als een windows service kan draaien

Weet iemand een programmatje dat dit alledrie kan?

Groeten,

Mano3

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Typ upload meter eens in Google krijg 5.430.000 hits ;)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Mano3m
Hari-Bo schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:32:
Typ upload meter eens in Google krijg 5.430.000 hits ;)
Bedankt voor je reactie.
Wat je zegt klopt als een bus en, tot nu toe, kunnen ze allemaal niet alle drie de dingen die ik nodig heb... Het zou kunnen zijn dat ik er ergens een heb gemist en daarom vraag ik het hier...

Mano3

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.

Om te voorkomen dat wij 5.429.888 verschillende namen gaan opnoemen die je al gevonden hebt:
Vertel dan welke sowieso niet voldoen aan je eisen, dat voorkomt dat mensen hier oplossingen gaan aanbieden die je al had gevonden.

Lijkt mij wel logisch, wij kunnen tenslotte niet in dat koppie van jou kijken nietwaar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Mano3m
alt-92 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:18:
Tja.

Om te voorkomen dat wij 5.429.888 verschillende namen gaan opnoemen die je al gevonden hebt:
Vertel dan welke sowieso niet voldoen aan je eisen, dat voorkomt dat mensen hier oplossingen gaan aanbieden die je al had gevonden.

Lijkt mij wel logisch, wij kunnen tenslotte niet in dat koppie van jou kijken nietwaar?
Dat is de reden dat ik een aantal voorwaarden heb opgegeven. Het lijkt mij een beetje nutteloos om 5.000.000 namen te gaan noemen van progjes die er niet aan voldoen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bent gewoon lui; mijn eerste hit op Google voldoet aan al je eisen http://www.bandwidth-meter.net/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door deadlock2k op 06-08-2021 15:47 ]

Pagina: 1