Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Limewire blijft steken op "connecting"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet 100% of dit het juiste sub-forum is, maar het lijkt me wel het beste sub-forum.

Goed, on to the shitz :P Ik gebruik Limewire al tijden, heeft nooit problemen gegeven. Maar nu blijft hij opeens steken op "You are currently connecting to the network.". Ik heb verder, voor zover ik weet, niets veranderd aan de opties. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Misschien een fw portje dichtgezet? Heb je iets geinstalleerd dat dit probleem zou kunnen veroorzaken?
fw software oid?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
DeeJee schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:28:
Misschien een fw portje dichtgezet? Heb je iets geinstalleerd dat dit probleem zou kunnen veroorzaken?
fw software oid?
Het enige wat ik geïnstalleerd heb is Area 51, verder niks. Heb ook al geprobeerd Limewire opnieuw te downloaden, ook geen resultaat.

Verwijderd

kijk eens in je windows firewall of limewire geblokkeerd is door een update of andere software installatie...
anders ff opnieuw installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:33:
kijk eens in je windows firewall of limewire geblokkeerd is door een update of andere software installatie...
anders ff opnieuw installeren...
Opnieuw installeren had geen resultaat. Ik zou wel naar de firewall kunnen kijken aangezien Limewire wel aangeeft dat er 1 is. Maar voor zover ik weet is dit altijd al het geval geweest, en zijne r nooit problemen mee geweest Is het ook wel verstandig om een P2P client als Limewire achter mn firewall vandaan te halen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 13:36 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De software heeft natuurlijk wel poorten nodig die open zijn om te kunnen uploaden / downloaden. Lijkt me dus wel handig als je dat aanpast.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1