Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fifa 09 online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb fifa 09 online, maar als ik nu een snelle wedstrijd online wil spelen, dan gaat er iets fout.
bij een thuiswedstrijd (mijn account staat aan de linkerkant) blijft in het scherm van de tegenstander hetzelfde team staan als er automatisch als eerste team komt te staan. ik kan wel een ander team kiezen, maar de tegenstander niet.
bij een uitwedstrijd (mijn account staat aan de rechterkant ) kan ik geen team kiezen, of op "gereed" drukken, en zo gebeurt het dan dat veel wedstrijden niet gespeeld kunnen worden.

ik heb van iemand gehoord dat het zou kunnen liggen aan de routerpoort ofzoiets, maar eerlijk gezegd heb ik niet echt veel kennis van dit soort zaken,
zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit probleem op te lossen?

mvg

Niels

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

PS3
10070-10080 TCP
80-80 TCP
50000-50000 UDP
6000-7000 UDP
10070-10080 UDP
bron

Xbox 360
88-88 TCP
3074-3074 UDP/TCP
bron

PC
80 TCP
443 TPC
3659 TPC (Peer Game Connection)
30440-30449 TPC (Roomsvr)
3658 UDP (Game Packets)
9570 UDP (News Ticker)
bron

Voor een volgende keer is het handig als je even het platform noemt. Nog handiger en gewenst is om het de volgende keer zelf even te zoeken, aangezien dit wel erg eenvoudig te vinden is met google. Daarnaast zou het volgens de diverse reacties ook gewoon in de handleiding staan.

Hoe het poorten openen in je router in z'n werk gaat kun je vinden in de handleiding van je router/modem. Dit is in SPV nogal offtopic.

And I'm the only one and I walk alone.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27
Toch nog even meedelen dat het blijkbaar een gekend probleem is en het openzetten van uw poorten niet altijd tot de gewenste oplossing leidt. Al mijn poorten staan open en ik heb er ook dikwijls last van, net als velen anderen. Het zal wachten worden op een patch denk ik.

Verwijderd

Het kan ook best zijn dat de andere speler nog aan het laden is. Dan zie je inderdaad twee keer je eigen team. Vanaf het ogenblik dat de andere de update heeft, kan hij een team kiezen. Normaal gezien duurt dit 5 seconden. Indien het lang duurt (trage update DL), mag je je verwachten aan een potje lag, dus ik ga eruit als het zo is.