Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grabit 1.7.2: geen auto repair/extract

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
In de vorige Grabit versie die ik gebruikte, werden downloads automatisch gerepareerd en uitgepakt. Nu heb ik een nieuwe versie, 1.7.2 gedownload, en die doet dit niet. Ik heb in de opties wel deze mogelijkheid aangevinkt. Is dit een bekend probleem, of is er bij mij iets mis?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Er is al een nieuwe update volgens mij. Ik had hier eerst ook problemen mee.

Heb je deze versie? Latest release is GrabIt 1.7.2 ßeta 3

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
sorry, heb inderdaad ook beta 3

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
staan de mappen locaties goed? Repair en Extraxt folder zijn tegenwoordig 2 verschillende mappen.
Wellicht bestaat er 1 map niet en dan kan ik me zo voorstellen dat het niet werkt....

Verwijderd

hey

misschien wat laat/overbodig/overly eenvoudig, maar wat gebeurt er als je op de repair & extract knop drukt? Ik had namelijk hetzelfde probleem, en daarop klikken gaf eerst de melding dat ie het binnen 5 seconden ging doen, en vervolgens flashte er een halve seconde een map waarin duidelijk iets dwars zit. Die map weghalen/op een andere manier even zelf verwerken haalde de bottleneck weg, blijkbaar. Mind you, het is nog steeds met die knop, heb nog niet gekeken of 'gewoon' repair&extracten nu werkt, maar het is al beter dan niets.

(ik heb beta4)