ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
vertraging treed meestal op bij het combineren van digitaal en analoog. Maar ik denk dat bij jou die situatie niet opgaat aangezien je het geluid via de versterker wil laten lopen via tulp. Maar iets meer info geven kan in dit geval geen kwaad.
Gebruik je een set-top box, gebruik je kabel, digitenne of schotel?
HDMI aansluiting?
Dus voortaan iets meer info erbij aub, aangezien mijn glazen bol alleen lokaal werkt
HDMI aansluiting?
Dus voortaan iets meer info erbij aub, aangezien mijn glazen bol alleen lokaal werkt
Carpe Diem
Ziggo kabel, de analoge variant.muppet99 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:09:
vertraging treed meestal op bij het combineren van digitaal en analoog. Maar ik denk dat bij jou die situatie niet opgaat aangezien je het geluid via de versterker wil laten lopen via tulp. Maar iets meer info geven kan in dit geval geen kwaad.
HDMI aansluiting?
Er komt een sony Bravia LCD aan maar moet nog ff uitvogelen welke dat gaat worden.
In eerste instantie wil ik die lcd gewoon even analoog houden maar of dat lang gaat duren... ws niet
Ik wil het geluid van de tv gewoon zoals ik het nu ook doe, via mijn pioneer stereo versterker laten lopen. Dat werkt perfect voormij.
Heb je nu genoeg info in je lokale bol
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Er is geen audio-delay op een lcd, het geluid komt juist eerder dan het beeld.Gompy58 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:05:
Hoe erg is dit nu daadwerkelijk? Treed het overal op of valt het wel mee.
Ik wil het geluid van mijn te kopen LCD via mijn stereo versterker laten lopen. Deze heeft geen optical aansluiting. Op deze manier draai ik nu ook met mijn CRT en daar heb ik nog nooit een vertraging gemerkt.
Dit komt doordat een lcd een hoop aan electronische beeldverbetering doet en dit zorgt voor een vertraging in het weergeven van het beeld ten opzichte van het geluid. Een plasma heeft dit minder.
Ik las overigens laatst van iemand met een lcd die ook een verschil tussen beeld en geluid had en geen audio-delay op zn receiver (de optie heet dus audio-delay en geen video-delay, hij vertraagt dus juist het geluid!), maar toen hij zn versterker aansloot op de koptelefooningang van zn tv liep het wel synchroon!
Een crt heeft helemaal geen beeldverbeteraars en dus ook geen vertraging.