• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik zoek een HD recorder die ook als digitale tuner voor ziggo kan functioneren en Full HD KAN verwerken. Gehele moet uiteraard via hdmi interface de lcd in...

de dingen die ik nu tegen kom, van bijvoorbeeld samsung, zien er mooi uit, kunnen best leuke dingen maar dan weer net dat ene niet.

Iemand een sugestie ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kijk op de site van Ziggo naar de decoders die op de site staan.

Mocht daar niets tussen staan, kijk naar naar een HTPC met bv een fire-dtv kaart.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-02 21:23
Wat kunnen ze meestal niet?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Full-HD in combinatie met opname mogelijkheden

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
op de site van ziggo ben ik niet deze combi tegen gekomen.

Ik had mijn oog laten vallen op een samsung. Die bleek echter alleen via de scart aan te sluiten.

Vervolgens een andere samsung gevonden die wel hdmi heeft en de tuner functie maar die was weer niet geschikt voor FHD ...

die fire dtv kaart is wel een goede optie.... verrotte is dat je vervolgens maar moet afwachten of het met ziggo gaat werken... :/

[ Voor 19% gewijzigd door Gompy58 op 10-10-2008 10:35 ]

Verwijderd

Ziggo heeft momenteel een HD-PVR (digitale tuner met harddisk die ook hd zenders kan weergeven en als dusdanig kan opnemen) beschikbaar voor het oude Casema deel. Dit is de Cisco decoder voor interactive tv.

Full HD )1080p) is er niet en zal er waarschijnlijk voorlopig ook niet gaan komen daar dit geen uitzend kwaliteit is (voorlopig). Uitzendingen blijven steken op 720p of 1080i, mede ivm bandbreedte.

De bedoeling is dat aan het eind van het jaar deze decoder ook voor andere ziggo delen beschikbaar komt, maar met ziggo weet je het nooit met gestelde termijnen.

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:35:
Ziggo heeft momenteel een HD-PVR (digitale tuner met harddisk die ook hd zenders kan weergeven en als dusdanig kan opnemen) beschikbaar voor het oude Casema deel. Dit is de Cisco decoder voor interactive tv.

Full HD )1080p) is er niet en zal er waarschijnlijk voorlopig ook niet gaan komen daar dit geen uitzend kwaliteit is (voorlopig). Uitzendingen blijven steken op 720p of 1080i, mede ivm bandbreedte.

De bedoeling is dat aan het eind van het jaar deze decoder ook voor andere ziggo delen beschikbaar komt, maar met ziggo weet je het nooit met gestelde termijnen.
Bedoel je de Humax iPVR9200C ?

Dat ding heeft geen hdmi aansluiting... vraag me niet waarom maar tis zo..

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Gompy58 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

Bedoel je de Humax iPVR9200C ?

Dat ding heeft geen hdmi aansluiting... vraag me niet waarom maar tis zo..
Hij zegt duidelijk de Cisco PVR. Kost 399, Heeft een HDMI poort, Harddisk en 3 tuners.

Verwijderd

Van die 3 tuners zijn er overigens 2 voor tv en 1 voor data (zoals gezegd is deze tegelijk voor interactive tv zoals uitzending gemist en heeft daarom ook een modem ingebouwd).

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:07

remco_k

een cassettebandje was genoeg

De dreambox 8000 PVR zou dat kunnen doen.
Wordt alleen niet supported door Ziggo en heeft geen HDMI uitgang, maar wel een DVI uitgang.

Alles kan stuk.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

remco_k schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:48:
De dreambox 8000 PVR zou dat kunnen doen.
Wordt alleen niet supported door Ziggo en heeft geen HDMI uitgang, maar wel een DVI uitgang.
DVI naar HDMI is een kwestie van een verloopstekkertje ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1