Toon posts:

Laptop Moederborden

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een laptop casemod te maken met een Wacom Cintiq als beeldscherm, maar ik heb een probleem, ik kan nergens een duidelijke webshop of vergelijking site vinden met laptop moederborden en duidelijke specificaties erbij. Weet iemand misschien een goede site die in Nederland levert, liefst gebaseerd in Nederland in verband met importbelasting.

Alvast bedankt!

[edit]

Op aanrading van MAX3400

Wat ik in ieder geval wil is er een goede videochip erop, het liefst een socket 479 en ondersteunende driver voor energy conversation. Ingebouwde Wi-fi en bluetooth zouden mooi zijn, maar optioneel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 23:28 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probeer eens www.notebookreview.com en dan het forum. Daar staat me toch een bak met info.

Misschien handig om je startpost aan te vullen met specificaties van wat je minstens wil hebben aan/op je moederbord; mogelijk dat een Tweaker zo'n ding voor zijn neus heeft liggen en je kan vertellen welke het is...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:45
www.ikzoekonderdelen.nl

Deze shop wordt gerund door IMD, welke o.a. de garantie-afhandeling van Toshiba laptops verzorgt. De spareparts van Acer laptops zijn direct te vinden, andere merken moet je opvragen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kun je niet op zoek gaan naar een tweedehands NC6120 (mobo) of zoiets? S479, zuinige en snelle Pentium-M 750 CPU en met Wifi en Bluetooth :). Als videochip een prima GMA915.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je op zoek gaat naar moederborden kom je toch vaak uit op spareparts, gezien notebook moederborden doorgaans niet bedoelt zijn voor de losse verkoop. Dat betekent dat je sneller zult moeten kijken naar andere verkooppunten.

Kijk eens naar ebay, marktplaats e.d. of mogelijk naar iets anders dan een notebookmoederbord.

Omdat we op GoT verwachten dat je zelf wat meer moeite in een topic steekt gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.