Omdat de buren naast ons af en toe melden dat de glazen in de keuken staan te trillen, zou ik hiervoor graag een oplossing willen hebben.
Ze horen geen enkel geluid van bij ons thuis, enkel de glazen trillen in de kasten v/d keuken.
De keuken staat dus net naast onze living met 3 muren ertussen.
Ons huis is een half open bebouwing met een eigen fundering en hangt dus niet vast aan de gemeenschappelijke muur, er zijn dus 3 muren en voorzien van isloatie.
Ik heb mij subwoofer die normale plastiek voetjes heeft op een tegelvloer staan, hieronder had ik al eens viltjes geplaatst zonder goed resultaat.
Kan iemand mij zeggen hoe ik het beste te werk kan gaan om tot een goed resultaat te bekomen?
Ik heb momenteel het volgende materiaal al in huis gehaald.
Spikes met schoteltjes
Harde rubberen mat van 6mm dik
Mouse van 3mm dik voor laminaat
Ze horen geen enkel geluid van bij ons thuis, enkel de glazen trillen in de kasten v/d keuken.
De keuken staat dus net naast onze living met 3 muren ertussen.
Ons huis is een half open bebouwing met een eigen fundering en hangt dus niet vast aan de gemeenschappelijke muur, er zijn dus 3 muren en voorzien van isloatie.
Ik heb mij subwoofer die normale plastiek voetjes heeft op een tegelvloer staan, hieronder had ik al eens viltjes geplaatst zonder goed resultaat.
Kan iemand mij zeggen hoe ik het beste te werk kan gaan om tot een goed resultaat te bekomen?
Ik heb momenteel het volgende materiaal al in huis gehaald.
Spikes met schoteltjes
Harde rubberen mat van 6mm dik
Mouse van 3mm dik voor laminaat