Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• J.J.deBom
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-04-2016
ok... gaatiedan.

Ik ben een absolute beginner. Heb mijn mda al een paar weken en heb dankzij dit forum al veel dingen ontdekt die mijn aanvankelijke teleurstellingen hebben verholpen. Een paar dingen krijg ik echter niet voor elkaar. Ik heb al wekenlang gezocht op het forum en dingen geprobeerd. Ik heb dit gedaan omdat ik niet jullie toorn over mij af wilde roepen door niet het werk dat ik zelf kan doen zelf te doen. Ik trek nu toch maar de stoute schoenen aan en laat de hoon maar over me heen komen in de hoop dat er iemand is die mij zou willen helpen bij mijn probleempjes.

Ik krijg de Regeditor niet geinstalleerd op mijn mda. Ik zou het erg waarderen als iemand een leek (moi) zou willen helpen toch even die extra paar stappen die misschien logisch zijn voor mensen die meer thuis zijn in dit soort zaken uit te leggen.

tevens krijg ik de advanced configuration niet aan de praat om dezelfde reden waarschijlijk. Gewoonweg te weinig basiskennis.

ik zweer dat ik mijn best heb gedaan om het zelf te doen door te lezen en te lezen en nog meer te lezen en het gewoon maar te proberen. Het lukt me echter niet.

....please be kind to me!

grt. J.J.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke MDA?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Van die regeditor heb je een *.CAB bestand nodig. Deze kopieer je naar je MDA toe. Vervolgens open je het bestand op je MDA. Als het goed is, zal de MDA dan het programma installeren voor je. In ieder geval zijn de stappen daarna vrij duidelijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^ wat hij zegt :)

Geef dat aub nog even aan, dan pas ik de titel aan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• J.J.deBom
sorry, de mda compact IV
windows 6.1
thuis gebruik ik vista.

@rakker:
Ik heb de regedit gedownload.
Waar zet ik deze op de mda?

en ik krijg deze melding:
"er is geen bijbehorende toepassing voor phmregedit. Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing".

thanx trouwens voor het niet over me heen pissen ;-)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de titel iets gewijzigd, zodat het wat duidelijker is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

J.J.deBom schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:47:
@rakker:
Ik heb de regedit gedownload.
Waar zet ik deze op de mda?
Je hebt dus die phmregedit ergens gedownload (zipje??) pak de boel uit en kopieer alles naar je SD-kaartje (maak niet uit waar) en voer je de Cab-file uit. Dat Cab-bestand is gewoon net zoiets als een uitvoerbaar setup-exe bestand in Windows (PC).
Zou als goed is moeten werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 13-10-2008 21:44 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• J.J.deBom
nee het is geen zipje. het is een .msi bestand en die doet ut dusnie....
geen idee wat het wel is en hoe ik dit moet aanpakken. :?

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Dee site zegt dat je het bestand via active sync moet installeren. Dus koppel je telefoon aan je PC en laat hem herkennen door active sync. Daarna kun je de MSI file uitvoeren op je PC.

• J.J.deBom
msi file uitvoeren op je pc? Zoals ik al zei... het ontbreekt me aan basiskennis op dit gebied. Ik sta op het punt het op te geven en mijn telefoon te verkopen.. bieders?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:43
ja, de msi uitvoeren op je computer. Moet je wel eens Windows Mobile Device center geinstalleerd hebben op je pc.

offtopic:
maar als dit al zoveel moeite kost, kan je denk ik beter niet in het register gaan spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door hellboy123 op 24-10-2008 15:56 ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
hellboy123 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:54:
offtopic:
maar als dit al zoveel moeite kost, kan je denk ik beter niet in het register gaan spelen.
Helemaal mee eens, met het register spelen is leuk hoor, totdat er iets fout gaat. En ik denk dat je jezelf een hoop moeite bespaar door gewoon ervan af te blijven als beginner. Het is niet voor niets weggestopt.

Pentaxiaan

• J.J.deBom
Goeie tip... ik heb het eigenlijk ook al opgegeven. Mijn fijn oude Sony Ericson weer in gebruik genomen (die ik overigens net zo vaak moet opladen, dus op dat vlak viel de vooruitgang toch al tegen).

Thanks anyway voor de hulp.
Pagina: 1