Bedankt namens de ouders van Yoeri

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Naar aanleiding van de door de DPC gehouden inzamelingsactie voor de cf-stichting heb ik zojuist van de ouders van Yoeri een hartelijke bedankmail ontvangen, waarvan ik de inhoud jullie niet wil onthouden:
Wij kregen zopas te zien welk een mooi bedrag jullie met de DPC - actie konden inzamelen voor de Nederlandse CF – stichting. Hoedje af voor dit mooie bedrag en proficiat aan allen die hun steentje bijdroegen.

Yoeri zou inderdaad heel fier geweest zijn had hij dit nog moeten kunnen beleven maar zoals hij steeds zei ging hij jullie in de gaten houden en dus zal hij dit ook wel weten. Waarschijnlijk viel hij nu wel van zijn stoeltje daarboven.

Wij zijn heel blij dat jullie voor dit goede doel kozen. Van harte dank hiervoor en wil u zeker aan iedereen die zijn steentje bijdroeg om deze actie waar te maken ook namens ons van harte dank zeggen.

Onze oproep om geen bloemen te schenken naar aanleiding van zijn overlijden maar te storten om de rekening van de BVSM bracht voor de mucovereniging Belgïe de mooie som van 1125 euro op . Zo kunnen zowel de Belgische als de Nederlandse vereniging weer heel wat mensen helpen.

Nogmaals dank

Met vriendelijke groeten,

De ouders van Yoeri , Monika en Wilmar

P.S. Groet zeker alle bekenden nog eens van ons !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
geweldig :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed voor elkaar!!!

Geen idee om het berichtje op te nemen in de Frontpage-artikelen die over Yoeri gaan of bijvoorbeeld in plan: Tweede DPC Sponsoractie afgesloten met chique cheque

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-08 11:46
wow voor de BVSM is dus ook nog een mooi bedrag bij elkaar gesprokkeld, chapeau! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

In totaal dus dit jaar door DPC zo'n 4700 euro opgehaald voor de CF-stichting. d:)b

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
Geweldig idd
Wiethoofd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:07:
In totaal dus dit jaar door DPC zo'n 4700 euro opgehaald voor de CF-stichting. d:)b
Nee, dat bedrag waar de ouders van Yoeri over spreken is van mensen die normaal een bloemen op de kist leggen bij de uitvaart. Yoeri had de wens uitgesproken om geen bloemen mee te nemen maar in plaats daarvan een bedrag over te maken naar BVSM.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mooi dat het zo kon inderdaad! d:)b

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:49
Erg goed. Ik krijg hier toch een warm gevoel van binnen. Natuurlijk verschrikkelijk voor die ouders van Yoeri, maar echt geweldig dat ze er op deze manier bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

iisschots schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:26:
Nee, dat bedrag waar de ouders van Yoeri over spreken is van mensen die normaal een bloemen op de kist leggen bij de uitvaart. Yoeri had de wens uitgesproken om geen bloemen mee te nemen maar in plaats daarvan een bedrag over te maken naar BVSM.
Maar aangezien die melding op de tweakers frontpage heeft gestaan zal het overgrote deel wel van mede-tweakers/dpc'ers afkomstig zijn ;)

Ik hoop dat de ouders/familie van Yoeri wel gewoon doorgegaan zijn met leven, als je de hele tijd blijft rouwen etc. kom je in zo'n dal. (Been there, don't like that)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Fijn dat we iets hebben kunnen doen voor CF-patiënten. De ouders van Yoeri bedankt voor zo'n hartverwarmende e-mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

Mooie mail, mooie actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

NightBird

DPC-Crew Coding
nice nice !

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
:) Mooi gebaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het mooi dat er iets gedaan word voor de Stichting, het klinkt misschien raar, maar ik wil jullie hier ook allemaal voor bedanken :)

Ben zelf ook CF patient, heb al redelijk wat met de NCFS te maken gehad en weet dat het geld hard nodig is en ook zeker goed gebruikt word :) In Nederland word er echt te weinig aandacht aan deze stichting besteed terwijl het de meest voorkomende chronische ziekte onder het blanke ras is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Well done DPC :) d:)b
Pagina: 1