Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn beide partities beveiligd nu start windows niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit gedaan met een speciaal programma om partities zeg maar te beveiligen met password. Maar ik heb per ongeluk dus beide partities gedaan en nu word mijn boot niet herkend en kom ik windows niet in.
Ik ben radeloos hoe los ik dit op.

Ook een windows install werkt niet want mijn harde schijf is gewoon weg?

Is er een manier om zonder te formatteren dit op te lossen.?

Verwijderd

Welk programma? Je zou kunnen kijken op het forum of in de FAQ op de website van de maker van het programma.

Verwijderd

Topicstarter
Heel dom maar dit weet ik dus niet meer.
Ik zocht op google op disk password ofzo en de eerste de beste link van download.com heb ik gedownload en geinstalleerd.

Echt ongelovelijk dit.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:27

SpamLame

niks

gevalletje uithuilen en opnieuw beginnen dan

Verwijderd

TrueCrypt? (gokje)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:59:
Heel dom maar dit weet ik dus niet meer.
Ik zocht op google op disk password ofzo en de eerste de beste link van download.com heb ik gedownload en geinstalleerd.

Echt ongelovelijk dit.
Erg ongelofelijk. Je hebt nu toch een PC met internet; kan je niet nogmaals "ofzo" Googlen en kijken of je de site herkent en dus het programma? Vind het een beetje wazig dat je zomaar iets download, installeert en dan hier komt vragen of we het kunnen oplossen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400

MAX3400

Google eens op "disk password site:download.com" en dan kom je uiteindelijk op http://www.exlade.com/products/diskpasswordprotection/ terecht... Maar dat is maar een van de 1000 suggesties...

*edit*
SORRY!!! Dit had een edit moeten zijn op mijn vorige post... :'( :'(

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 09-10-2008 19:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het zou kunnen weet het echt niet meer

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hang de schijf in een werkende PC, installeer dat programma daar ook op en decrypt je schijf weer?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:04:
[...]

Google eens op "disk password site:download.com" en dan kom je uiteindelijk op http://www.exlade.com/products/diskpasswordprotection/ terecht... Maar dat is maar een van de 1000 suggesties...

*edit*
SORRY!!! Dit had een edit moeten zijn op mijn vorige post... :'( :'(
DIT IS HEM!! BEDANKT MAN
maar hoe krijg ik nu windows opgestart want hij herkent mijn schijf niet meer

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

uh, niet? lees eens wat CodeCaster zegt..

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
[...]
:w Lees nou eerst even wat CodeCaster bijvoorbeeld zegt of lees de site van de fabrikant door; programma's als dit zijn geen gemeengoed en die kennen we dus niet uit ons hoofd.

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
Hang de schijf in een werkende PC, installeer dat programma daar ook op en decrypt je schijf weer?
Kijk dat is wel een goede.
Heb alleen geen andere pc waar ik nu op zit is een laptop

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
[...]

DIT IS HEM!! BEDANKT MAN
Q. I forgot the password. What should I do?
A. It is recommended to specify a hint when you enable boot protection or partition protection. It will help you to remember the password if you happen to forget it. If you do not do it, you can only erase the disk where boot protection is enabled or replace a protected partition with a new one. In this case, the information will be lost. If you forget the password for low-level protection, you will not be able to use the disk.

...

Q. What will happen if I enable partition protection for a partition where the operating system is installed?
A. You will not be able to load this operating system until the protection is disabled.

...

Q. I enabled low-level protection for my only hard disk. Now I cannot boot my computer. How can I start the system? How can I disable the protection?
A. Old motherboards (i.e. BIOS) do not recognize protected disks during the booting process and therefore do not require a password for access. To start the system, you will have to disable the protection using DPP 4.0 (the MS-DOS mode). To do it, you have the opportunity to boot the computer from other devices (hard disks, floppies, CD-ROM) and have the program on other media.
Is dat nu zo moeilijk om een site even door te kijken?

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 09-10-2008 19:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dat onderste had ik gelezen er is dusgeen oplossing behalve die van codecaster.
wat een teringprogramma zeg plus ik ben de domste van NL

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er is nog hoop als je een trial hebt gebruikt:
• The fields for entering passwords when you enable protection or changing the password are automatically filled in with the password "demo". If you use other passwords, the program will refuse to enable protection or change the password.
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:12:
wat een teringprogramma zeg plus ik ben de domste van NL
Euh; je installeert het zélf, verdiept je niet in de documentatie, prutst wat aan en dan is het dus een teringprogramma als je PC niet meer opstart? :X :D

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 09-10-2008 19:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet DPP 4 hebben ?

• MAX3400

MAX3400

Nope, lezen... Zoals RobIII al zegt; zonder de documentatie goed te bestuderen voordat je iets installeert, weet jij niet (en wij al helemaal niet) hoe het programma werkt en waar DPP 4.0 in te stellen/gebruiken is.

En gezien het tijdstip, kijk eens op http://www.exlade.com/contacts/ want dan kan je ze ff bellen om te vragen wat je nu moet doen

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 09-10-2008 19:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:13:
Er is nog hoop als je een trial hebt gebruikt:

[...]

[...]

Euh; je installeert het zélf, verdiept je niet in de documentatie, prutst wat aan en dan is het dus een teringprogramma als je PC niet meer opstart? :X :D
een wijze les laat ik het daarop houden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
noufal, het is hier echt de bedoeling dat je zelf moeite doet. We kunnen je stap voor stap uitleggen hoe het moet maar daar leer je 1 niks van en 2 is dat totaal niet hoe we hier te werk gaan.
Als je hier een topic opent, verwachten we dat je Windows Clients - Policy en [faq]FAQ[/faq] in je hoofd houdt, en zo veel mogelijk informatie geeft. Ook verwachten we dat je zelf aan de slag gaat met de tips die je aangereikt worden.
Lees ook even het mailtje wat ik je gestuurd heb, dit verduidelijkt het een en ander ook nog wel wat denk ik.
We zijn nu al vijftien posts bezig om er achter te komen wat je precies wil, en zonder dat jij precies kan specificeren wat je gedaan hebt, of watvoor fouten het herstellen oplevert is het vrij lastig om je te helpen.

Lees daarom even goed de linkjes hierboven en mijn mailtje door, en open dan eventueel een wat duidelijker nieuw topic :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.