Grado SR60 - waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
Heeft iemand een idee waar in België of Nederland ik de Grado SR60 tegen een realistische prijs kan vinden? (ze kosten in USA $69, dus ik ga er geen 99EUR aan geven zoals bij Rik Stoet of Technology Factory...

Een shop waar ze fysiek kunnen getest worden is nog beter, natuurlijk.

Dank bij voorbaat!

Verwijderd

99 euro is de normale prijs in Nederland. Het is jammer, ik weet het, maar het is niet anders. Hoe oneerlijk het ook is, 99 euro is nog steeds een koopje voor de SR60, ik heb zeer veel plezier van de mijne gehad.

De mijne heb ik toen bij de Groeff audio in Groningen gekocht na een uurtje naar verschillende koptelefoons te hebben geluisterd.

• Dryhte
pff... sucks.

Ik zal er hier eens naar luisteren, en dan aan vrienden vragen om eentje mee te brengen uit de States.

Verwijderd

Koop er een voor ~65 E inclusief shipping bij www.turntablelab.com
Heb ik ook gedaan. Klinkt fantastisch.

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 11:51
2e hands op headfi, maar koop dan meteen de ms1

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Dryhte
mmm.

Heb 'm (SR60) laten importeren door een kennis die naar de States ging.

verdict: echt een fijne koptelefoon. Ik heb een setje Shure E4C (200€ voor betaald), en die klinken misschien wel accurater, maar het comfort van de SR60 is beter, en er is niets dat me specifiek stoort aan het geluid (al m'n favoriete platen klinken echt aangenaam, al is het anders dan door de E4C).

E4C zal ik in de toekomst vooral in de auto gebruiken (ik vind het zware gebrom van de motor, wind en banden zooooo vermoeiend, ik ben fitter na een lange autorit met de E4C in), SR60 is voor thuis en op de fiets... Misschien spaar ik wel voor een duurder model, maar voor een budget headphone is deze super!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2025
Dryhte schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:52:
mmm.

Heb 'm (SR60) laten importeren door een kennis die naar de States ging.

verdict: echt een fijne koptelefoon. Ik heb een setje Shure E4C (200€ voor betaald), en die klinken misschien wel accurater, maar het comfort van de SR60 is beter, en er is niets dat me specifiek stoort aan het geluid (al m'n favoriete platen klinken echt aangenaam, al is het anders dan door de E4C).

E4C zal ik in de toekomst vooral in de auto gebruiken (ik vind het zware gebrom van de motor, wind en banden zooooo vermoeiend, ik ben fitter na een lange autorit met de E4C in), SR60 is voor thuis en op de fiets... Misschien spaar ik wel voor een duurder model, maar voor een budget headphone is deze super!
Shure e4 in de auto???
Beetje gevaarlijk lijkt me.Heb zelf de e5's maar je omgevingsgeluiden zijn dan bijna niet meer hoorbaar.
Not done in de auto of motor/fiets.

• Dryhte
Da's juist de reden :) legt wel wat meer nadruk op je zicht (in a way ook vermoeiend), maar geeft je oren wat rust.

Bovendien zet ik ze niet luid; een claxonnerende auto of sirene hoor ik wel, maar mijn motorgeluid, banden en de wind worden lekker gedempt.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-01 18:01

alwinus

Tweaked

koop een nieuwe auto....... :P

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-02 07:48

mr.paaJ

generatie cmd+z

Exphy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:58:
2e hands op headfi, maar koop dan meteen de ms1
ms1 kost $99 met wereldwijde gratis bezorging: alessandro-products.com

...
te laat, maar misschien voor anderen interessant.

[ Voor 11% gewijzigd door mr.paaJ op 06-12-2008 15:40 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1